Nowości produktowe / E-Bike: Bulls Urban Evo otrzymuje gruntowną modernizację silnika i konstrukcji na sezon 2020. Nowy silnik Bosch CX umożliwia smuklejszą ramę, a także instalację dużej baterii Powertube 625. Poza tym elegancki rower miejski pozostaje wierny sobie: stylowy i użyteczny.
Urban Evo został po raz pierwszy dodany do portfolio niemieckiego producenta na sezon 2018 i szczególnie imponował swoim stylowym, minimalistycznym wyglądem i konsekwentnym ukierunkowaniem na nowoczesną przestrzeń miejską. Akumulator Powertube firmy Bosch, który został zintegrowany z ramą i zasilał mocny silnik CX, był z pewnością korzystny dla prostego wyglądu zewnętrznego. Cóż, na rok 2020 miejski speedster otrzymuje kompleksową modernizację, której głównym celem jest oczywiście nowa generacja silników Bosch. Nowy silnik CX jest nie tylko znacznie mniejszy niż jego poprzednik, ale także prawie o cały kilogram lżejszy. Ponadto, wraz z Powertube 625, można również przedstawić akumulator, który ma nieco większą pojemność i dlatego jest również dostępny dla nowego Bulls Urban Evo.
Smuklejszy silnik umożliwił projektantom uczynienie ramy nowego Bullsa Urbana Evo jeszcze bardziej eleganckim niż jego poprzednika. Wydaje się, że cała jednostka napędowa znika za tarczą o normalnych rozmiarach i płynnie łączy się z wąską dolną rurą, w której mieści się akumulator o pojemności 400, 500 lub 625 Wh. Nowością jest również to, że Urban Evo będzie dostępny z ramą diamentową, jak poprzednio, ale teraz także z ramą trapezową.
Bulls Urban Evo 10 – pierwsze wrażenia
Bulls Urban Evo 10 będzie dostępny w cenie od 3.399 euro (wówczas z baterią Powertube 400).
Schreibe einen Kommentar