E-Performance: Wraz z nowym topowym modelem Yamaha PW-X2 i sportowym Yamaha PW-ST zaprezentowano dwa nowe układy napędowe do rowerów z technologiami takimi jak Quad Sensor System i Atomic Support Mode. Ale cofnijmy się, 20 lat temu Yamaha wywróciła światową scenę wyścigów motocrossowych do góry nogami dzięki swoim czterosuwowym motocyklom crossowym. Teraz inżynierowie Yamaha skupili się na stale rosnącym rynku e-rowerów. Czy to powód, dla którego historia może się powtórzyć?
Dzięki dwóm nowym wersjom napędu, PW-ST do sportowych e-trekkingów i e-MTB oraz nowemu topowemu modelowi PW-X2 do high-endowych e-MTB, pionier e-rowerów Yamaha wprowadza teraz swój fabryczny tuning Top i jest imponujący blisko narzuconego przez siebie ideału rozwoju „Być jednością z maszyną”.
Yamaha PW-X2: 150% mocy, nowy punkt odniesienia dla wysokiej klasy E-MTB
Obecny napęd Yamaha PW-X już zasłużył na swoją pierwszorzędną reputację pod względem wydajności i wytrzymałości w wymagających warunkach pracy. A teraz poprawiony PW-X2 robi kolejny krok, łącząc swoje potężne wsparcie z nieznanymi dotąd naturalnymi wrażeniami z jazdy na szlaku. Dane techniczne (moc znamionowa 250 W, 80 Nm w trybie „Extra Power” i moment obrotowy 70 Nm w poziomach High / STD / Eco / +Eco) pozostały takie same, ale nowy PW-X2 obiecuje swojemu kierowcy dobrze dozowane. wsparcie w jeszcze bardziej ukierunkowany sposób – dokładnie wtedy, gdy dana osoba tego najbardziej potrzebuje.
Yamaha PW-X2: Więcej czujników dla jeszcze bardziej intuicyjnej jazdy
To, co przejawia się wewnątrz technologii w postaci 4 czujników i precyzyjnie dostrojonych algorytmów sterowania napędem, skutkuje niezwykle naturalnym zachowaniem podczas jazdy w terenie. System Quad Sensor wykorzystuje czujnik nachylenia, aby określić, czy i jak stromo rower jedzie pod górę, czy w dół - i łączy ten pomiar z danymi z poprzednich czujników prędkości, kadencji i siły pedałowania. Inżynierowie Yamaha i kierowcy testowi specjalnie dostroili system czterech czujników i tryb automatycznego wspomagania do pożądanej charakterystyki wspomagania każdego z ich układów napędowych. Ambitni rowerzyści e-mountain powinni docenić nowy PW-X2, ponieważ poprawia siłę pedałowania nawet przy wysokich i bardzo wysokich kadencjach oraz ponieważ napęd reaguje tak wrażliwie i szybko na żądania rowerzysty i sytuację podczas jazdy dzięki nowo zintegrowanemu czujnikowi przechyłu , zwłaszcza w trybie automatycznego wspomagania, w którym nagle czujesz się znacznie lepszym motocyklistą.
Yamaha PW-ST: Napęd do lekkich e-rowerów terenowych
W roku modelowym 2020 Yamaha nie tylko poprawiła swój topowy model, ale także numer dwa w gamie: PW-ST (jako następca PW-SE), a ten układ napędowy korzysta z najnowszych technologii Yamaha, podobnie jak PW -X2: PWseries ST również system czterech czujników zapewnia, że wsparcie napędu jest zawsze optymalnie dozowane, a 100 g wagi można zaoszczędzić w porównaniu z poprzednim modelem. Ponadto napęd zapewnia teraz wsparcie w jeszcze szerszym zakresie kadencji, zwłaszcza gdy rowerzysta kręci bardzo szybko.
Yamaha PW-ST: Tryb automatycznego wsparcia
Włączenie odpowiedniego biegu, regulacja wysokości siodełka i jednoczesny wybór trybu wspomagania to nie lada wyzwanie zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych rowerzystów. Dlatego nowy automatyczny tryb wspomagania PW-ST wybiera odpowiednie wspomaganie jazdy w zależności od sytuacji na drodze. Niezależnie od tego, czy ruszasz, przyspieszasz, hamujesz, toczysz się po płaskim terenie, czy podjeżdżasz pod stromy zjazd: wybór trybu wspomagania po prostu pozostawiasz układowi napędowemu i koncentrujesz się na zmianie biegów i hamowaniu.
Yamaha PW-ST: Płynniejsze ruszanie pod górę
W trybie high PW-ST wspiera mniej doświadczonych jeźdźców, zmniejszając swoją moc podczas pierwszych kilku obrotów pedału podczas ruszania pod górę i na luźnym podłożu, dzięki czemu tylne koło się nie kręci, a przednie koło nie wznosi - a tym samym przez więcej dba o stabilność jazdy i kontrolę.
Wszystkie dalsze informacje są dostępne www.yamaha-motor.com
Schreibe einen Kommentar