Nowości produktowe: Specjalista od rowerów górskich i terenowych, Lee Cougan Bikes, po intensywnych pracach rozwojowych zaprezentował teraz swoją nową linię XC. Cała seria MTB została zmieniona od podstaw, aby zaoferować rowerzystom jeszcze lepsze osiągi.
Rezultatem zmienionej serii MTB firmy Lee Cougan Bikes jest całkowicie nowy projekt modeli Crossfire i Rampage. Celem przeprojektowania było trzymanie się ciągłych innowacji i dalszego rozwoju motocykli, a tym samym uczynienie najszybszych motocykli Lee Cougana jeszcze szybszymi. Zastosowano nowe technologie i wkłady projektowe, aby zapewnić poprawę wydajności na każdym poziomie.
Dwa nowe modele wykorzystują Lee Cougan Air Technology, technikę formowania z włókna węglowego, która wykorzystuje bardzo wysokie ciśnienie podczas fazy modelowania, aby wyeliminować niedoskonałości, które może tworzyć uwięzione powietrze. Są one mieszane z wysokiej jakości włóknami węglowymi 1k, 3k i jednokierunkowymi, co daje bardziej zwartą ogólną strukturę. Umożliwiło to zbudowanie mocniejszych, bardziej niezawodnych i lżejszych ram karbonowych. Rampage ważył nawet 200 gramów w porównaniu do swojego poprzednika. Niemniej jednak innych wartości wydajności nie należy lekceważyć, jeśli chodzi o redukcję masy. W tym celu pionowo elastyczne rury górnej części ramy zostały połączone ze sztywnymi bocznie i wydajnymi rurami dolnymi, aby zapewnić najlepsze przenoszenie mocy i wydajność.
Kolejną innowacją w rowerach Lee Cougan są skrócone tylne widełki. Co w połączeniu z w pełni resorowanym Crossfire zapewnia jeszcze większą przydatność do wyścigów, żywotność i komfort.
Zespół inżynierów Lee Cougan opracował innowacyjne i bardzo nietypowe rozwiązanie dla tylnego końca, przesuwając przejście tylnego trójkąta przed rurę podsiodłową. Ta rewolucyjna konstrukcja zapewnia optymalną sztywność skrętną przy zachowaniu prześwitu opony do 2,25″. Zmieniono również geometrię i uczyniono ją jeszcze bardziej sportową w odniesieniu do wyścigów. Podczas gdy tył został przycięty pod kątem zwinności, podjęto decyzję o zapewnieniu większej stabilności z przodu, co zapewnia kierowcy większe bezpieczeństwo i kontrolę dzięki bardziej otwartemu kątowi główki ramy.
Oprócz wewnętrznego prowadzenia kabli, system trzech śrub na sztycy i rurze podsiodłowej zapewnia jednolity wygląd, czysty wygląd i wysoką jakość.
Schreibe einen Kommentar