Nowości produktowe: Wraz z BH G8 Disc, baskijski producent premium prezentuje najnowszy model w swojej stale rozwijającej się koncepcji G-Aero. Dzięki nowemu G8 firma BH Bikes połączyła zalety roweru aerodynamicznego z właściwościami jezdnymi klasycznego roweru, projektując w ten sposób wszechstronny rower zapewniający dużo radości z jazdy i osiągów.
Rozwój nowego G8 Disc koncentrował się w szczególności na hamulcach tarczowych, aby sprostać dzisiejszym wymaganiom. Pomimo hamulców tarczowych zastosowanych w G8, inżynierowie z BH Bikes byli w stanie opracować wyjątkowo lekki i sztywny rower wyścigowy, który zapewnia zupełnie nowy poziom integracji. Ponieważ kable i pociągi są poprowadzone przez kierownicę i mostek w ramie z integracją ACR, zmniejszając w ten sposób opór powietrza z przodu i umożliwiając przejrzysty, elegancki wygląd.
Proces HCIM (Hollow Core Internal Moulding) zastosowany do produkcji ramy umożliwia BH Bikes wyprodukowanie szczególnie lekkiej ramy poprzez pełną kontrolę i obliczenie grubości materiału w przygotowaniu procesu produkcyjnego, który dzięki laminowanej kopułce siodełka ma imponującą waga dla roweru aero tylko 920 gramów. Aerodynamiczne detale zostały również dopracowane w tunelu aerodynamicznym. Dzięki komputerowej analizie poprawiono dynamikę przepływu ramy w porównaniu z poprzednim modelem G7, a BH G8 Disc stał się jeszcze szybszy.
Tylny koniec G8 Disc został również dodatkowo zoptymalizowany w obszarze wokół płaskiego mocowania hamulca, aby idealnie rozłożyć dodatkowe siły hamowania hamulca tarczowego. Zwiększono również prześwit tylnego trójkąta, aby pomieścić opony o szerokości do 28 mm. Kształt i struktura tylnych widełek tylnych i tylnych widełek tylnych również została ulepszona i asymetryczna, co znajduje odzwierciedlenie w udanej równowadze między napędem a komfortem jazdy.
Ogólny pakiet aerodynamiczny uzupełniają dźwignie zintegrowane z osiami przelotowymi 12 mm, które umożliwiają demontaż osi bez użycia narzędzi, akumulator DI2 zintegrowany ze sztycą podsiodłową oraz aerodynamicznie zaprojektowany zacisk sztycy podsiodłowej. Jeśli chodzi o geometrię G8 Disc, to mocno wzorowano się na poprzednim modelu - rama jest wyraźnie pochylona i jest zwinna, ale jednocześnie płynna.
G8 Disc będzie dostępny w dwóch kombinacjach kolorystycznych i trzech wariantach wyposażenia od jesieni 2019 roku
z Ultegra, Ultegra DI2 i Dura Ace DI2, od 3.999 € do 8.999 €.
Jednak nowy BH G8 Disc jest już używany w Tour de France. Nikt inny jak Andre Greipel nie będzie używał motocykla na swoich etapach. Z 157 zwycięstwami w ciągu 18 lat wyścigów i 16 wielkich tras, André Greipel jest nie tylko jednym z najbardziej utytułowanych sportowców w kolarstwie szosowym, ale dzięki swoim dobrym wynikom jako sprinter jest także sportowcem, który stawia specjalne wymagania swojemu motocyklowi. Nowy BH G8 Disc został zaprojektowany, aby to oddać - jako aerobike oszczędza cenne waty, a jego sztywna rama przekształca każde naciśnięcie pedału w napęd.
Schreibe einen Kommentar