Nowości produktowe: Wraz z CPTL (kæpitl), ROSE Bikes przedstawia karbonowy rower miejski o uderzającym designie i wysokiej jakości wyposażeniu. W pełni zintegrowana konstrukcja ramy wygląda bardzo elegancko, ale wyposażenie premium również nie pozostawia nic do życzenia. Ale jeśli chcesz nazwać jeden z tych szlachetnych motocykli swoim własnym, musisz się pospieszyć. Rose CPTL jest dostępny tylko jako model z limitowanej kolekcji Edelrose.
Rose CPTL: Jedna platforma, trzy style.
Bazą dla trzech różnych modeli jest karbonowa rama CPTL o masie ramy wynoszącej zaledwie 1400 g, co oznacza, że całkowita waga wszystkich trzech modeli to mniej niż 13 kg. Wszystkie trzy modele są napędzane wysokiej jakości paskiem węglowym Gates CDX, który nie ma sobie równych pod względem trwałości. Moc przenoszona jest na płynnie pracującą piastę Shimano Alfine z 11 biegami. Hamulec tarczowy Shimao Metrea, który został zoptymalizowany pod kątem ruchu drogowego, zmniejsza prędkość i można go dobrze dozować, a mimo to zapewnia dużą skuteczność hamowania.
Dwa warianty modeli CPTL Retro i CPTL Street są już dostarczane ze stylowym połączeniem błotnika i bagażnika marki Wingee, do którego można przymocować dwie dodatkowe torby boczne, każda o wadze do 8 kg. Przednie i tylne światła są doskonale i dyskretnie zintegrowane, zapewniając w ten sposób niezbędne bezpieczeństwo w ruchu miejskim. Dla rowerzystów, którzy kochają styl retro, ROSE wyposażyła CPTL RETRO w skórzane siodło Brooks B17 Imperial i chwyty kierownicy Brooks w tym samym kolorze. Opony WTB Horizon Road Plus w kolorze jasnobrązowym dopełniają wysokiej jakości wygląd. Opona szosowa o dużej objętości zapewnia doskonałą przyczepność i nie przeszkadza kierowcy nawet na nierównej nawierzchni.
Dzięki CPTL Speed Rose wyraźnie koncentruje się na temacie szybkości. W przeciwieństwie do swojego rodzeństwa, ten wariant całkowicie rezygnuje z błotników i oświetlenia. Kolejna różnica: rozmiar koła. CPTL SPEED ma 28-calowe koła, pozostałe dwa warianty toczą się na mniejszych modelach 27,5-calowych. Zapewnia to między innymi zwiększoną gładkość.
Integracja była na szczycie listy wymagań w rozwoju CPTL. „Moją wizją było stworzenie roweru miejskiego, który całkowicie łączy technologię i design. Aby uzyskać ten minimalistyczny, czysty wygląd, na przykład wszystkie linki przerzutki i hamulca całkowicie znikają w ramie. Ta pełna integracja jest jak dotąd wyjątkowa w sektorze miejskim” – wyjaśnia Max Schrom, programista w Rose Bikes. Jeśli przyjrzysz się uważnie, odkryjesz, że wszystkie dodatkowe części - takie jak mostek, reflektory i błotniki - są dopasowane do kształtu lub nawet zintegrowane bezpośrednio z karbonową ramą. Rower miejski CPTL wygląda, jakby był wykonany z jednego kawałka. Dzięki specjalnemu kształtowi Rose CPTL zastosowano wyjątkowo długą sztycę, która zapewnia dużą elastyczność i wygodę. W połączeniu z kompatybilną szerokością opon do 50 milimetrów, kierowca bez wysiłku ślizga się po każdej powierzchni.
Rose CPTL: Projekt artystyczny na taśmie
Rama CPTL stanowi również podstawę bardzo specjalnego projektu. Ponieważ tematy takie jak sztuka i sztuka uliczna są bardzo żywe w metropoliach takich jak Berlin, designerski rower, taki jak Rose CPTL, doskonale wpisuje się w ideę przedstawienia roweru jako przedmiotu sztuki w nowym świetle. Kolektyw artystów „Tape That” z Berlina dostarczył trzem z tych ramek swoją indywidualną sztukę klejenia, tworząc w ten sposób trzy wyjątkowe dzieła. Zostały one wystawione na kolektif Bike Fair Berlin w ramach ekskluzywnego wernisażu rowerowego. „Ideą naszego projektu jest przedstawienie roweru w zupełnie nowy sposób, a mianowicie jako obiektu artystycznego. A ponieważ tematy takie jak sztuka i sztuka uliczna są naprawdę żywe w metropoliach takich jak Berlin, rower miejski, taki jak CPTL, jest oczywiście idealnie dopasowany. W ten sposób stanie się ruchomym dziełem sztuki dla stolicy” – wyjaśnia Anatol Sostmann, kierownik ds. Marketingu w Rose Bikes.
Aby uzyskać więcej informacji, patrz www.rosebikes.de
Retro CPTL | CPTL ul | Szybkość CPTL | |
---|---|---|---|
Ramki do zdjęć | Węgiel CPTL w kolorze różowym | Węgiel CPTL w kolorze różowym | Węgiel CPTL w kolorze różowym |
widelec | Rose CPTL Carbon, oś przelotowa 12 mm | Rose CPTL Carbon, oś przelotowa 12 mm | Rose CPTL Carbon, oś przelotowa 12 mm |
zestaw kołowy | Obręcze: Rose R Thirty Disc Piasty: FW: Shimano DH-UR705-3D z dynamem w piaście RW: Shimano Alfine SG-S7001-11 | Obręcze: Rose R Thirty Disc Piasty: FW: Shimano DH-UR705-3D z dynamem w piaście RW: Shimano Alfine SG-S7001-11 | Obręcze: Rose R Thirty Disc Piasty: FW: Rose CL-712 RW: Shimano Alfine SG-S7001-11 |
opona | WTP Horizon Road Plus 650x47c | Schwalbe Big Ben Plus 650x50 | Schwalbe Marathon Supreme 700x40c |
koło zębate | Koło pasowe CDX Center Track 22 zęby. | Koło pasowe CDX Center Track 22 zęby. | Koło pasowe CDX Center Track 22 zęby. |
Dolny nawias | Shimano Alfine FC-S501 | Shimano Alfine FC-S501 | Shimano Alfine FC-S501 |
hamulce | Shimano Metrea 140/140 | Shimano Metrea 140/140 | Shimano Metrea 140/140 |
Lenker | Wyścig poziomu dziewiątego | Wyścig poziomu dziewiątego | Wyścig poziomu dziewiątego |
trzon | Węgiel CPTL w kolorze różowym | Węgiel CPTL w kolorze różowym | Węgiel CPTL w kolorze różowym |
siodło | Brooks B17 Imperial | Brooks Kambium C17 | Brooks Kambium C17 |
sztyca | Różowy RC-170 Flex Carbon | Różowy RC-170 Flex Carbon | Różowy RC-170 Flex Carbon |
Promocje | Wyposażenie StVZO: w tym reflektory Supernova E3Pure 3 z 205 lumenami, błotniki Wingee ze zintegrowanym bagażnikiem | Wyposażenie StVZO: w tym reflektory Supernova E3Pure 3 z 205 lumenami, błotniki Wingee ze zintegrowanym bagażnikiem | Wyposażenie StVZO: w tym reflektory Supernova E3Pure 3 z 205 lumenami, błotniki Wingee ze zintegrowanym bagażnikiem |
Kolory | Srebro irydowe | Srebro irydowe | Srebro irydowe |
Cena | 2999 Euro | 2899 Euro | 2599 Euro |
Schreibe einen Kommentar