Rynek: każdy ma gotowy rower. Niestandardowe jest fajne! Drössiger oferuje możliwość wyrażenia opinii na temat własnego roweru oraz wyboru wyposażenia, koloru i wzoru. mamy im Część 1 pokazał, jak Alex z Ganghelden w Norymberdze pomaga klientowi złożyć jego wymarzony rower. Po za tym mamy rower towarzyszy produkcja w Drössiger – teraz gotowe koło musi sprawdzić się w praktyce.
Oto i on: Rower, który sami wybraliśmy kilka tygodni temu na Ganghelden w Norymberdze, skonfigurowaliśmy go i dostosowaliśmy do naszych życzeń. Stał się RSA Street z trapezową ramą, całkowicie zgodny z naszymi wymaganiami: ma być wygodny, odpowiedni do codziennego użytku, ale wciąż sportowy i przede wszystkim stylowy. Drössiger RSA Street spełnia nasze wysokie standardy; sylwetka jest minimalistyczna i trudno uwierzyć, jakie funkcje są ukryte: od dynama w piaście, przez oświetlenie Supernova, po bagażnik, do którego można przymocować torby rowerowe.
Szykowny speedster zawdzięcza swój niepozorny wygląd w decydującej mierze temu, że Drössiger może mieć wszystkie dodatkowe części, w tym błotniki, malowane proszkowo w tym samym kolorze co rama. W każdym razie – kolor! Firma Drössiger zawsze miała tutaj wiele opcji, ale nie chcieliśmy „tylko” pożądanego koloru, chcieliśmy czegoś wyjątkowego. Ostatecznie zdecydowano się na specjalny kolor „Nukular”, który w świetle dziennym jest wyjątkowo niewidoczny: biały z lekkim zielonym odcieniem. Jeśli jednak otoczenie stanie się ciemniejsze, specjalny proszek na ramie zaczyna świecić. Na pierwszy rzut oka nie brzmi to tak spektakularnie, ale na żywo wygląda naprawdę imponująco!
Dobra, dość kolorów, wracając do samego roweru: Jak już wspomniano, Drössiger RSA Street radzi sobie ze skomplikowanym balansem pomiędzy przydatnością do codziennego użytku, minimalizmem i stylem. Wyposażenie roweru, który w podstawowej wersji kosztuje 1.799 euro, jest wysokiej jakości – adekwatnej do ceny. Zaczyna się od napędu, który pochodzi prawie wyłącznie z części z grupy Shimano XT. Wariant SLX jest używany tylko z kasetą; Jest to jednak istotne tylko na papierze, ponieważ kilka gramów dodatkowej wagi jest znikome w każdym scenariuszu.
Hydrauliczne hamulce tarczowe ujarzmiają napęd żwawego roweru niezawodnie i cicho, opony Marathon Supreme firmy Schwalbe zapewniają dobrą przyczepność na asfalcie lub szutrze, nawet na mokrych nawierzchniach. Warto też wspomnieć, że Drössiger, jak we wszystkich rowerach, nie oszczędza na pozornie niepozornych drobiazgach na RSA Street: siodło i chwyty pochodzą od Ergona, oświetlenie nawet od producenta premium Supernova. Kabel przedniej lampy E3 Pure przymocowany do kierownicy biegnie niewidocznie wewnątrz rury sterowej - elegancko!
Drössiger RSA Street: wrażenia z jazdy
Jeszcze bardziej niż w przypadku „normalnego” zakupu roweru, przy tak indywidualnym doświadczeniu zakupowym, ekscytuje się najwyższymi wrażeniami z jazdy. Tym lepiej, gdy początkowe napięcie już po kilku metrach zamienia się w radosny śmiech i wydaje się, że zainwestowana moc mózgu się opłaciła. RSA Street, który jest wyjątkowo lekki jak na rower w tej kategorii, reaguje na każdy obrót korby szybkim napędem, ale bez uczucia zbyt sportowego lub niewygodnego.
Dzięki beztroskiemu wyposażeniu nigdy nie musisz się martwić, że nie będziesz przygotowany do podróży. Deszcz? Nieważne! Bezklekotliwe i wystarczająco długie błotniki zapewniają niezawodną ochronę nawet wtedy, gdy na asfalcie znajduje się woda. Ciemność? Czyż nie byłoby śmieszne, gdyby oświetlenie supernowej nie rozświetliło tutaj ciemności. Podróżujesz z większym bagażem? Nie ma problemu, torby rowerowe można w mgnieniu oka przypiąć do dwóch rozpórek.
Tak szczęśliwi dookoła? W tym przypadku tak naprawdę możemy powiedzieć tylko tak. Tak, taki indywidualny zakup wymaga też od kupującego zainwestowania nieco więcej czasu, zastanowienia się, czego dokładnie oczekuje od przyszłego roweru, niż kupowania roweru z półki. Na koniec zostaniesz nagrodzony indywidualnym rowerem, którego prawdopodobnie już nie zobaczysz na ulicy.
Schreibe einen Kommentar