Nowości produktowe: Shimano prezentuje jeden z najlżejszych i najtańszych układów napędowych do rowerów elektrycznych. Oprócz dwóch systemów E-MTB E8000 i E7000 oraz miejskiego systemu trekkingowego E6100, w przyszłości zostanie wprowadzony na rynek nowy system komfortu miejskiego Shimano Steps E5000, który został specjalnie opracowany do jazdy po dużym mieście dzięki prosty i wygodny charakter -Złagodzić dżunglę.
Nowa jednostka napędowa Shimano Steps E5000 (DU-E5000) nie została stworzona przede wszystkim po to, by imponować zapierającymi dech w piersiach wartościami przyspieszenia czy możliwościami terenowymi. Został raczej opracowany specjalnie do użytku w pedelekach klasy podstawowej i najwyższej klasy. Dzięki niskiej masie, wysokiemu poziomowi komfortu i wyjątkowym właściwościom jezdnym powinien być mile widzianym wsparciem dla wszystkich, którzy przemierzają miasto.
Shimano Steps E5000 ma 40 Nm momentu obrotowego i waży 2,5 kilograma
Jednostka napędowa Shimano Steps E5000 generuje przyjemny moment obrotowy 40 Nm. Silnik powinien być przyjemnie cichy. Wysoce wydajna technologia silnika zapewnia kompaktową i lekką jednostkę napędową, która waży 2,5 kilograma, czyli całe 380 gramów mniej niż poprzednie napędy Shimano Steps. W połączeniu z różnymi przerzutkami lub przerzutkami w piaście Nexus można zbudować lekkie i zwinne, wygodne i łatwe w prowadzeniu rowery, które dzięki solidnym komponentom, takim jak kwadratowy suport, są w stanie wytrzymać rygory jazdy na rowerze miejskim .
Aplikacja Shimano E-Tube Ride będzie dostępna w sklepach z aplikacjami od jesieni 2019 r
Jednostka napędowa Shimano DU-E5000 powinna być nie tylko jedną z najcichszych na rynku, ale także jedną z najlżejszych i najmniejszych. W połączeniu ze zintegrowanymi akumulatorami można opracować pedeleki, które trudno jest zidentyfikować jako takie, nawet na drugi rzut oka. Funkcja, która niewątpliwie pomoże jeszcze bardziej rozpowszechnić e-rowery na rynku. Moc wspomagania jednostki napędowej dostępna jest w trzech trybach: „Eco”, „Normal” i „High”. Podobnie jak w przypadku wszystkich systemów Shimano Steps, kierowca otrzymuje natychmiast pożądane wsparcie dokładnie wtedy, gdy zwiększa nacisk na pedał. Moment napędowy jest ponownie redukowany równie szybko, gdy kierowca zwalnia ciśnienie. Symuluje to zachowanie podczas jazdy konwencjonalnymi motocyklami, a także pomaga zwiększyć zasięg akumulatora, ponieważ wsparcie jest zapewniane tylko wtedy, gdy kierowca faktycznie tego zażąda. Centralne dane dotyczące jazdy lub systemu, takie jak prędkość, tryb wspomagania lub stan naładowania akumulatora, mogą być wyświetlane na standardowym wyświetlaczu Shimano (np. SC-E7000 lub SCE6100), kompatybilnym komputerze rowerowym innej firmy lub smartfonie w połączeniu z EW-EN100 jednostka połączeniowa i aplikacja E-Tube Show Ride.
Aby uzyskać prawdziwie minimalistyczną i odporną na kradzież konfigurację, można całkowicie zrezygnować z dodatkowych urządzeń — jednostka przyłączeniowa EW-EN110 może niezależnie wyświetlać najważniejsze informacje o stanie za pomocą sygnału LED. Shimano Steps E5000 naturalnie idealnie współpracuje z elektronicznymi przerzutkami Shimano Di2, ale jest również kompatybilny z przerzutkami mechanicznymi. Stosowane są piasty Nexus Inter-7 i Inter-8, zupełnie nowa, specjalna piasta do rowerów elektrycznych Nexus Inter 5E lub piasty Alfine 8- i 11-biegowe. W przypadku wszystkich 8-biegowych przełożeń w piaście, jak również Nexus Inter 2E w wersji Di5, dodatkowe funkcje i funkcje, takie jak inteligentna, w pełni automatyczna zmiana biegów lub tryb rozruchu, są dostępne dzięki integracji układu napędowego i zmiany przełożeń. Do zasilania dostępne są akumulatory o pojemności 2 lub 504 Wh, które są dostępne w wersjach do montażu na bagażnikach, rurach dolnych lub do montażu wewnętrznego.
System Shimano Steps E5000 ma być dostępny na rynku od końca listopada.
Sieć
Schreibe einen Kommentar