Nowości produktowe: Dzięki nowemu BMC Teammachine ALR wielokrotnie nagradzana rodzina Teammachine ze Szwajcarii zyskuje nowy dodatek. BMC Teammachine ALR ma być tańszym aluminiowym modelem ze sprawdzonymi (wyścigowymi) genami swojego starszego brata, aby również początkującym i świadomym cenowo motocyklistom zaoferować topowy rower.
BMC Teammachine ALR jest zupełnie nowy od podstaw, ma najbardziej zaawansowaną jak dotąd aluminiową ramę BMC i został zaprojektowany tak, aby połączyć duszę wyścigów i zorientowaną na osiągi konstrukcję Teammachine SLR z funkcjami dostępnymi wcześniej tylko w lustrzankach. Kultowe kształty rur Teammachine, zintegrowany zacisk siodełka i linki, mocne hamulce tarczowe i wysokiej jakości komponenty z włókna węglowego ACE zapewniają niezrównaną jakość jazdy.
BMC Teammachine ALR odzwierciedla osiągi, obsługę i estetykę karbonowej klasy premium Teammachine SLR Pro Tour. Nowa, oszczędna, aluminiowa wyścigówka BMC jest gotowa na każde wyzwanie i po przystępnych cenach. Technologia hamulców tarczowych pozwala kierowcom zorientowanym na prędkość na hamowanie później iz większą modulacją w warunkach technicznych. Dostępny zarówno z hamulcami tarczowymi, jak i tradycyjnymi hamulcami szczękowymi, Teammachine ALR oferuje motocyklistom wszystkie opcje techniczne, które zaspokoją ich potrzeby.
Rdzeniem Teammachine ALR jest aluminiowa rama, którą BMC udoskonaliło za pomocą hydroformowania, mocowania rur dostosowanego do rozmiaru i lekkiego spawania w celu uzyskania wysokiej sztywności i niskiej wagi. Wybrane komponenty z włókna węglowego zapewniają doskonałą jakość jazdy i osiągi, z których słynie Teammachine. Potrójnie cieniowane rury aluminiowe wymagają mniej materiału, aby osiągnąć wymaganą sztywność, dzięki czemu można ograniczyć wagę do minimum.
BMC Teammachine ALR łączy wysokiej klasy aluminiowy rdzeń z wyrafinowanymi komponentami z włókna węglowego, takimi jak widelec ACE Technology i sztyca w kształcie litery D, zapewniając dobre przenoszenie mocy, zgodność i jakość jazdy z włókna węglowego.
Podatność pionowa i sztywność boczna zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić spersonalizowane wrażenia z jazdy, jednocześnie pochłaniając wibracje na drodze i wydajną jazdę. Określone obszary ramy zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić precyzyjnie dostrojone odchylenie pionowe, które poprawia przyczepność i kontrolę na każdej nawierzchni: przyspieszenie gotowe do wyścigu, ostre i pewne prowadzenie oraz poprawiona prędkość przechyłu. Efektem końcowym jest doskonała równowaga między komfortem a osiągami, zapewniająca wybaczającą błędy i szybką jazdę. Technologia TCC Race jest przymocowana do widelca, sztycy i sztycy.
Jeśli chodzi o integrację i projekt, punktem wyjścia była Teammachine SLR. Zintegrowany zacisk siodełka zapewnia elegancki i minimalistyczny wygląd, łatwy dostęp i lepszą odporność na warunki atmosferyczne. Wewnętrzne prowadzenie kabli zwiększa trwałość i zapewnia czysty, dyskretny wygląd. Złącza kablowe ze stopu zapewniają czyste, odporne na warunki atmosferyczne prowadzenie kabli.
Nowa Teammachine jest dostępna w modelach Teammachine ALR DISC, Teammachine ALR oraz w rozmiarach 47, 51, 54, 56, 58, 61 cm.
Schreibe einen Kommentar