Nowości produktowe: Firma Maxcycles z pięknego Münsterland od ponad 25 lat buduje doskonałe, indywidualne rowery do codziennego użytku, podróży i weekendowych wycieczek. Rozbudowany system modułowy nie ma sobie równych w tej klasie - podobnie jak wyjątkowo niska waga jak na tego typu rowery.
Od ponad ćwierć wieku Maxcycles zapewnia małej społeczności Rosendahl w Münsterland stałe miejsce w niemieckim atlasie rowerowym. Od pierwszego dnia przyświecała tu jasna filozofia – koła 'Wyprodukowane w Niemczech', przez rowerzystów dla rowerzystów. Ponadto nie chcieli oferować klasycznych, gotowych rowerów, ale raczej dać klientowi duże pole do indywidualizacji; W końcu wymagania stawiane własnemu rowerowi są prawie tak indywidualne, jak sam rowerzysta – firma Maxcycles postanowiła sprostać tym wymaganiom.
Z tego pomysłu powstał przez lata wyrafinowany system modułowy, który oferuje niezliczone możliwości konfiguracyjne i jest nadal w użyciu. W przeszłości szukałeś wymarzonego roweru w katalogu drukowanym, ale dziś konfigurację można łatwo skonfigurować kliknij na stronę główną – w tym bezpośrednia kalkulacja ceny. Usługa, która w tym zakresie ma niewielką konkurencję w sektorze jednośladów.
Jeśli chodzi o same rowery, od samego początku skupiono się na wysokiej jakości rowerach codziennych, miejskich i turystycznych, również ze sportowym akcentem, ale zawsze o możliwie najniższej wadze. Na przykład z Monzą masz – w zależności od wyposażenia – w pełni sprawny i codzienny rower z aluminiową ramą za mniej niż 10 kg w programie. W dzisiejszych czasach rzadko się to zdarza. Miłośnicy ram z innych materiałów również znajdą coś dla siebie: Oprócz modeli z ramami aluminiowymi dostępne są również rowery z ramami stalowymi, a nawet tytanowymi.
Gama modeli Maxcycles 2018
W tym roku modelowym Maxcycles oferuje łącznie 21 podstawowych modeli – dzięki poszczególnym wariantom wyposażenia dają one jednak setki różnych opcji konfiguracji. Przy okazji: oczywiście boom na e-rowery nie pozostał niezauważony również przez Maxcycles. Oprócz czterech dedykowanych rowerów elektrycznych z silnikiem umieszczonym centralnie, wiele innych motocykli może być również wyposażonych w napęd na tylne lub przednie koła. Istnieje również wiele do wyboru, jeśli chodzi o kształty ram: ramy w kształcie diamentu i trapezu, rowery holenderskie i ramy przejściowe, reprezentowane są wszystkie popularne konstrukcje.
Dużo już rozmawialiśmy o opcjach konfiguracji. Nie ograniczają się one tylko do przerzutek czy hamulców, ale także osprzętu takiego jak bagażniki (jest pięć (!) opcji), manetki, opony czy mostki, które można dobrać według własnych życzeń. Jeśli masz coś bardziej egzotycznego, w Maxcycles znajdziesz również to, czego szukasz: czy to zębatki Pinion, czy tytanowe koła z zębatkami Rohloff - tutaj (prawie) wszystko jest naprawdę możliwe. Mówiąc o wszystkim, co możliwe: nie ma prawie żadnych ograniczeń dla życzeń klientów, jeśli chodzi o kolor ramy dzięki naszej własnej lakierni.
Aby wybór był jak najłatwiejszy dla tych, którzy nie chcą zagłębiać się zbytnio w tematykę rowerów, dostępne są również gotowe pakiety wyposażenia dla wszystkich modeli, które kładą szczególny nacisk na wysoki komfort lub niską wagę, np. przykład.
Najważniejsze produkty Maxcycles 2018
Prawdziwą atrakcją w gamie modeli 2018 jest wspomniany już model Monza. Dzięki niezwykle lekkiej aluminiowej ramie lekki pakiet wyposażenia SL waży rewelacyjnie 9,8 kg, pomimo pełnego wyposażenia, w tym oświetlenia, błotników i bagażnika - szacunek! Kosztuje jednak 2.549 euro i powoduje znaczną dziurę w portfelu. Town Lite 2 jest znacznie bardziej ekonomiczny przy kieszonkowym - cena lekkiego aluminiowego koła zaczyna się od nieco ponad 1.000 euro - za 1.500 euro można już dostać hydrauliczne hamulce tarczowe i dźwignię zmiany biegów XT.
Miłośnicy klasycznych materiałów ramowych również znajdą odpowiedni model w Steel Lite. Mimo, że zmontowana rama jest o kilka gramów cięższa niż jej odpowiedniki wykonane z aluminium czy tytanu, nadal możliwe jest wykonanie konstrukcji w przedziale wagowym 11kg. Opcjonalnie Steel Lite jest również dostępny z tylnym silnikiem firmy GoSwissDrive lub przednim silnikiem firmy Ansmann.
Mówiąc o rowerach elektrycznych: w ofercie Elite Bosch i Twenty Nine Bosch dostępne są również dwa modele z klasycznym silnikiem montowanym pośrodku. W obu przypadkach masz wybór między nowym silnikiem Active Line Plus lub nieco mocniejszymi wariantami Performance lub Performance CX. Konfiguracje z nową przerzutką Rohloff E-Shift są tu tak samo możliwe, jak warianty z pasami z włókna węglowego.
Schreibe einen Kommentar