Nowości produktowe: Marin Four Corners Elite powraca – wersja premium kalifornijskiego roweru użytkowego do wycieczek świętuje powrót w tym sezonie. Ze znaną stalową ramą z przeróżnymi oczkami, które powinny zadowolić również fanów bikepackingu, szlachetnym wyposażeniem w tym szeroką gamą kaset e13.
Four Corners kultowego kalifornijskiego producenta Marin nie jest nowym rowerem: fani producenta i przyjaciele szutrowości i bikepackingu od samego początku na pewno już go znają. Jednak po tym, jak w ostatnich latach w programie była tylko jedna wersja stalowego roweru - dość niedroga - Four Corners Elite świętuje swój powrót w tym sezonie. Z wysokiej jakości wyposażeniem na znanej, wygodnej i wszechstronnej stalowej ramie. Daje to między innymi możliwość montażu przednich i tylnych bagażników, błotników i czterech (!) uchwytów na butelki. Więc może nadejść kolejna przygoda z bikepackingiem.
Jeśli chodzi o koła, jest w czym wybierać: stalowy widelec i tył oferują wystarczająco dużo miejsca na klasyczne opony 28″ w rozmiarze Gravel, ale bez problemu poradzą sobie również z oponami MTB 27,5″ o szerokości do 2,1″. Rower jest dostępny w rozmiarach XS i S z małymi kołami 650b, wszystko powyżej ma 28-calowe opony o szerokości 42 mm.
Wizualnie Four Corners wyróżnia się z tłumu - także na tle innych stalowych rowerów na rynku, które obecnie świętują małe odrodzenie. Wynika to głównie z wysokiego przodu i długiej główki ramy. Nawet ci, którym ten wygląd może wydawać się nieco dziwny, powinni być zadowoleni z wyprostowanej pozycji siedzącej podczas pierwszej dłuższej przejażdżki po Four Corners. To nie tylko chroni plecy i ramiona, ale także zapewnia lepszy przegląd tego, co się dzieje.
Geometria Marin Four Corners Elite
XS | S | M | L | XL | |
rura podsiodłowa (w mm) | 381 | 422 | 462 | 495 | 528 |
Pozioma rura górna (w mm) | 532 | 552 | 586 | 616 | 646 |
główka ramy (w mm) | 177 | 198 | 198 | 229 | 262 |
tylny trójkąt (w mm) | 432 | 432 | 450 | 450 | 450 |
Rozstaw osi (w mm) | 1030 | 1041 | 1081 | 1100 | 1125 |
Kąt skrętu (w °) | 70.5 | 70.5 | 71.5 | 71.5 | 71.5 |
Kąt siedziska (w °) | 74.5 | 73.5 | 73.5 | 72.5 | 72 |
Zasięg (mm) | 376 | 381 | 403 | 412 | 426 |
Stosy (mm) | 560 | 580 | 617 | 646 | 677 |
W porównaniu do dotychczasowych Four Corners, wyposażenie jest o niebo lepsze. Atrakcją jest z pewnością napęd - właściwie jest "tylko" grupa Srams Apex 1 z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi, ale Marin wykazuje wyczucie i łączy je z kasetą e13 TRS+ w wersji 9-44. Z przepustowością 489%, prawie zbliża się do 500% 12-biegowych grup Srams Eagle, aw połączeniu z 38-zębową tarczą powinien mieć odpowiedni bieg gotowy na prawie każdy teren.
Schreibe einen Kommentar