Spektrum: Nie ma nic, co nie istnieje. To motto można również wielokrotnie potwierdzić, jeśli chodzi o rowery. Zebraliśmy dla Ciebie dziesięć wyjątkowych rowerów, które na pewno widziałeś. Od produktów na zamówienie po lekkie i innowacyjne konstrukcje — wszystko jest w cenie.
1. Specjalistyczne niestandardowe projekty autorstwa Aarona Mileticha
Dla wszystkich kierowców wyścigowych i entuzjastów mamy kilka modeli Specialized S-Works z ekskluzywnymi lakierami autorstwa Aarona Mileticha. Naszym faworytem jest prawdopodobnie odblaskowy S-Works Venge Vias, który również świeci w ciemności. Jest też Specialized Shiv w niewiarygodnie szczegółowym malowaniu Red Bulla.
2. Złote koło firmy Goldgenie
Skoro znowu może być coś wyjątkowego, to dlaczego nie całkowicie pozłacany rower?! Dokładnie to dostaniesz w Goldgenie Model, który widzisz na zdjęciach został pokryty 24-karatowym złotem. Jest też wysokiej jakości zamszowe siodło i sportowe opony do rowerów szosowych. Ponieważ samo złoto nie wystarczy, szlachetny pojazd powinien być również wysadzany diamentami, a następnie dostępny od 250.000 290.000 funtów (ok. XNUMX XNUMX euro).
3. Najlżejsze koło na świecie
Zdjęcie: EMIR IBRAHIMPASIC
Waga roweru zawsze była delikatną kwestią i dla wielu jest jedyną rzeczą, która się liczy. Limit wagowy dla zawodowców wynosi 6,8 kg i ma na celu przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa rowerzystom, aby koła i komponenty były wystarczająco stabilne. Oczywiście możliwe są również lżejsze koła. Gunther Mai i Fairwheel Bikes wzajemnie się uzupełniały i stworzyły rower, który ważył zaledwie 2,7 kg. Większość z nich to wykonane na zamówienie i jednorazowe, zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla lekkiego projektu.
Dla porównania: najlżejszy rower, jaki można kupić, to AX Lightness VIAL Evo Ultra. Waży prawie dwa razy więcej niż powyższa lekka konstrukcja, czyli 4,4 kilograma. Rama AX waży zaledwie 660 gramów i jest oczywiście wykonana w całości z włókna węglowego. Możesz nazwać tę wyścigówkę swoją własną za jedyne 15.000 XNUMX €.
4. Bicymple - Minimalistyczna innowacja
Całkowicie odbiegając od tematu motocykli wyścigowych, Bicymple pokazuje, że można to zrobić również bez zbytniego obchodzenia się z nim. Rama składa się, jeśli wolisz, z dwóch widelców i podwójnej rury górnej. Napęd odbywa się bezpośrednio przez tylne koło, dlatego łańcuch nie jest potrzebny. Konstrukcja z tylko jednym hamulcem na przednim kole jest prawie jak ostre koło. Fajny pomysł, szczególnie w mieście.
5. Półkoło - Pół roweru?
Półkoło już od nazwy mówi samo za siebie, wygląda prawie jak monocykl i ma duże koło główne oraz mniejszą kierownicę z przodu, która jest połączona z kierownicą. Podczas jazdy siedzisz bardzo prosto i trzymasz ręce za plecami lub siodło na kierownicy. Zdecydowanie coś innego. Za 1.500 euro półkole można ustawić indywidualnie w podstawowej konfiguracji.
6. Rower Linde Hydrogen
Temat e-rowerów jest na ustach wszystkich i trudno wyobrazić sobie bez niego rynek. Linde podąża za trendem, choć z nieco inną formą napędu: wodorem Kompaktowe ogniwo paliwowe zastępuje zwykły akumulator i generuje wymaganą energię elektryczną z wodoru i tlenu z otaczającego powietrza. Zasięg powinien wynosić 100 km, a tankowanie zajmuje zaledwie kilka minut. CO2-Bilans firmy Linde-H2-Bikes jest zatem znacznie lepszy niż miks energetyczny niemieckiej sieci elektrycznej, jaki jest używany podczas ładowania pedeleków zasilanych bateryjnie. Być może wkrótce przyszłość nie tylko w branży rowerowej.
7. Lopfit - Rowerek na bieżni
Lopifit to połączenie bieżni i rowerka z silnikiem elektrycznym. Więc chodzisz na tym rowerze i wprawiasz go w ruch, idąc. Silnik wspiera prędkość w taki sposób, że można nadążyć za normalnymi rowerami. Jeśli idzie trochę w dół, możesz również użyć tego Lopifit na biegu jałowym i po prostu stoczyć się w dół. Lopifit ma 6-biegowy system przełożeń i bieg jałowy, który może być używany podczas zjazdów. Zasięg na jednym ładowaniu baterii to ok. 50 km.. Należy zadbać o każdy gust, ponieważ do wyboru są wszystkie warianty kolorystyczne.
8. Audi Wörthersee - Rower elektryczny z funkcją jazdy na jednym kole
Audi Wörthersee e-bike study to rower próbny i kaskaderski wykonany z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym z szeroką gamą trybów jazdy i trybem wheelie do jazdy na tylnym kole, co jest możliwe dzięki wyjątkowo nisko położonemu środkowi ciężkości. W ramce zintegrowano akumulator litowo-jonowy, a według producenta pełne naładowanie akumulatora zajmuje około 2,5 godziny. Przy całkowitej masie prawie 27 kg potrzebujesz również dużej mocy, którą może zapewnić silnik elektryczny o mocy 2,3 KW. Więc możliwe jest również rozpędzenie się powyżej 80 km/h.
9. Kwiggle - Kompaktowy rower stacjonarny
Kwiggle to niezwykle kompaktowy rower składany. Rozmiar można zmniejszyć o ponad 60% w stosunku do stanu rozłożonego. Ponadto kształt Kwiggle oferuje zupełnie nową pozycję do jazdy, która jest wyjątkowo wyprostowana. Daje to możliwość wykonywania zupełnie innych sekwencji ruchu niż przy normalnej jeździe na rowerze.
10. PodRide - Samochód na e-rower
Podride to samochód typu Ebike. Na początku brzmi to dziwnie, ale potem ma sens. Całkowicie zamknięty mobilny z czterema kołami jest napędzany silnikiem EBike o średniej mocy 250 watów. Ale wnętrze bardzo przypomina leżący rower, który jest zadaszony i wyposażony w silnik elektryczny. Podride to ciekawy wynalazek dla tych, którzy wolą się oprzeć, a mimo to chcą trochę pedałować.
Wysłane przez Podjazd w niedzielę 29r
Schreibe einen Kommentar