Uchwyt Sigma można bezpiecznie przymocować do kasku testowego, ale jego pasek na rzep utrzymuje się tylko przez kilka centymetrów. Lampa jest trzymana za pomocą małej śruby krzyżakowej na zębatce oprawki i nie można jej zamocować bez niewielkiego luzu. Aby obrócić lampę na boki, połączenie musi być całkowicie poluzowane. Możliwa jest regulacja nachylenia, za pomocą klucza imbusowego 4 można regulować zęby.
Sigma oferuje trzy diody LED, co czyni ją jedną z najjaśniejszych lamp w teście. Ich światło jest jasne, a oświetlenie jest świetne. Pole świetlne jest przyjemnie szerokie i zapewnia optymalne widzenie na dalekie odległości, ale minimalnie zanika w zakresie zbliżeń.
Buster świeci w czterech trybach plus miganie SOS, miganie i pulsowanie. Dzięki praktycznemu przyciskowi zdalnego sterowania na kierownicy poziomy można łatwo przełączać. Światło ciągłe i migające można obsługiwać oddzielnie - wszystkie siedem stopni należy przełączać przyciskiem na obudowie lampy. Na akumulatorze znajduje się łatwo dostępny przycisk sterowania akumulatorem.
Sigma Sport Buster 200 HL: wagi i wymiary
Lampa: 107g
Wspornik: 17
Akumulator: 350 g / 6,4 Ah
Przedłużacz: 29g
Pilot: 17g
Wymiary (ok.): 6 x 5 x 5 cm (lampa), 10 x 5 x 5 cm (bateria)
Czas świecenia: 10 h (tryb standardowy, informacja producenta)
Schreibe einen Kommentar