Nowości produktowe | Bulls E-MTB 2018: Na targach Bulls 2018 w segmencie E-Fully pojawiło się wiele innowacji. Nadal oferują rowery z napędami wszystkich trzech głównych producentów, ale zaprojektowali zupełnie nowe ramy i są w pełni zaangażowani w temat integracji. Na przykład wszystkie Bosch E-Fullies są wyposażone w zintegrowany akumulator PowerTube 500.
Ogromna różnorodność jest już widoczna w fakcie, że układy napędowe będą nadal trójstopniowe w nadchodzącym sezonie i będą miały w portfolio modele z silnikami Bosch, Brose i Shimano. Jeśli chodzi o ustawienie samego roweru, program E-Fully jest również podzielony na trzy kategorie:
Szlak / Wycieczka (TR): Modele oferują 120 mm skoku sprężyny z przodu iz tyłu oraz sportowe wyposażenie, choć nie nastawione na ekstremalne użytkowanie.
All Mountain (rano): Rowery all-mountain to wszechstronne rowery w programie Bulls E-MTB 2018 - ze skokiem sprężyny 150 mm i ogólnie nieco bardziej zorientowaną na zjazd geometrią i wyposażeniem, wszystko jest tutaj możliwe, od spokojnej wycieczki po okazjonalną wycieczkę do parku rowerowego.
Enduro (PL): W naprawdę trudnym terenie, od trudnych tras alpejskich po trasy zjazdowe w bike parku, wszystko jest możliwe z E-Enduro na Bulls 2018. Oferuje pełne 180 mm skoku i odpowiednio agresywną geometrię.
Bulls E-MTB 2018: Trail / Tour
Niezależnie od producenta silnika, wszystkie rowery terenowe i turystyczne oferują 120 mm skoku sprężyny z przodu i z tyłu, są wyposażone w opony 27,5+ zapewniające dużą przyczepność i wygodę oraz sportową, ale niezbyt ekstremalną geometrię, dzięki której nawet okazjonalni jeźdźcy szybko poczują się jak w domu z wyczuciem. Zainteresowani mogą wybierać spośród łącznie pięciu modeli.
Bulls trail/touring w pełni wyposażony w napęd Bosch
Największy wybór rowerów elektrycznych Bulls Trail to rowery z napędami Bosch. Six50 Evo TR jest dostępny w trzech konfiguracjach, wszystkie z mocnym silnikiem Performance CX i akumulatorem 500 Wh zintegrowanym z dolną rurą. Wyposażenie waha się od taniego i pragmatycznego w przypadku Six50 TR1 do sportowego i wysokiej jakości. Topowy model TR3 jest wyposażony w zawieszenie Rock Shox, przerzutki Shimano XT, 5-tłoczkowe hamulce Magura MT4 i sztycę teleskopową Kindshock.
Geometria Bulls Six50 Evo TR
Rozmiar | 41 | 46 | 51 | 56 |
---|---|---|---|---|
Górna rura | 597 | 612 | 631 | 650 |
kąt siedziska | 74 | 74 | 74 | 74 |
tylne trójkąty | 479,5 | 479,5 | 479,5 | 479,5 |
kąt skrętu | 68,5 | 68,5 | 68,5 | 68,5 |
Radstand | 1185 | 1200 | 1221 | 1242 |
rozmiar koła | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) |
Dosięgnąć | 425 | 440 | 455 | 470 |
Stos | 600 | 600 | 614 | 628 |
spadek BB | 25 | 25 | 25 | 25 |
trzon | 55 | 55 | 55 | 65 |
Szlak byków / trasa koncertowa w pełni z napędem Brose
Jedyna trasa w pełni wyposażona w napęd Brose w 2018 roku nosi nazwę E-Stream Evo TR2 i, podobnie jak wszystkie rowery Brose, wyróżnia się smukłą sylwetką i doskonałą integracją silnika. Sprzęt jest dobry, podwozie jest solidne.
Bulls E-Stream Evo TR2
Geometry Bulls E-Stream Evo TR
Rozmiar | 410 | 460 | 510 | 560 |
---|---|---|---|---|
Górna rura | 597 | 612 | 631 | 650 |
kąt siedziska | 74 | 74 | 74 | 74 |
tylne trójkąty | 460 | 460 | 460 | 460 |
kąt skrętu | 68,5 | 68,5 | 68,5 | 68,5 |
Radstand | 1166 | 1181 | 1201 | 1222 |
rozmiar koła | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) |
Dosięgnąć | 425 | 440 | 455 | 470 |
Stos | 600 | 600 | 614 | 627 |
spadek BB | 25 | 25 | 25 | 25 |
trzon | 55 | 55 | 55 | 65 |
Bulls trail/touring w pełni z napędem Shimano
Bulls E-Core Evo TR2 jest dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych na rok 2018 i podobnie jak wszystkie E-Fullies z Bulls 2018 z akumulatorem zintegrowanym w dolnej rurze. Wyposażenie jest takie samo jak odpowiednika Brose, z wyjątkiem układu hamulcowego Magura i opon, więc rowery Shimano są ogólnie nieco bardziej sportowe.
Bull's E-Core Evo TR2
Geometry Bulls E-Core Evo TR
Rozmiar | 410 | 460 | 510 | 560 |
---|---|---|---|---|
Górna rura | 597 | 612 | 631 | 650 |
kąt siedziska | 74 | 74 | 74 | 74 |
tylne trójkąty | 438 | 438 | 438 | 438 |
kąt skrętu | 68,5 | 68,5 | 68,5 | 68,5 |
Radstand | 1144 | 1159 | 1179 | 1200 |
rozmiar koła | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) |
Dosięgnąć | 425 | 440 | 455 | 470 |
Stos | 600 | 600 | 614 | 627 |
spadek BB | 25 | 25 | 25 | 25 |
trzon | 55 | 55 | 55 | 65 |
Przegląd wszystkich rowerów elektrycznych Bulls Trail 2018
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 500
podwozia: Suntour XCR-34 / Suntour UNair
Okrążenie: Shimano Deore 10-rzędowa
hamulce: Shimano BR-M315
Cena: € 3.899
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 500
podwozia: Suntour Aion 35 / RockShox Deluxe RT
Okrążenie: Shimano Deore 10-rzędowa
hamulce: Magura MT5/MT4 (180/180)
Cena: € 4.199
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 500
podwozia: RockShox Revelation / RockShox Deluxe RT
Okrążenie: Shimano XT 11-rzędowa
hamulce: Magura MT5/MT4 (180/180)
Cena: € 4.999
Napęd: Brosz S
Akku: 648Wh
podwozia: Suntour Aion 35 / RockShox Deluxe RT
Okrążenie: Shimano Deore 10-rzędowa
hamulce: Tektro (180/180)
Cena: € 3.899
Nasza wskazówka: Duży wybór, ale który E-Trailfully od Bulls komu odpowiada? E-Stream Evo z silnikiem Brose to zdecydowanie dobry wybór dla tych, którzy lubią spokojne wycieczki, nie chcą rezygnować z komfortu pełnego zawieszenia, a może nawet chcą jeździć po łatwych trasach. Silnik ładny i cichy, dzięki długim podporze rower jest bardzo spokojny a wygląd bardzo udany. Tym, którzy lubią więcej jeździć po szlakach, polecamy Six50 Evo z napędem Bosch lub E-Core z napędem Shimano. Oba układy napędowe mają swoje mocne strony - jeśli na przykład Shimano może zdobyć punkty z dużą dynamiką, nieodparty moment obrotowy silnika Performance CX wciąż nie ma sobie równych.
Jeśli przywiązujesz dużą wagę do zwinnego prowadzenia, nie możesz uniknąć E-Core: dolne rurki tylnego trójkąta są tutaj znacznie krótsze, co powinno sprawić, że rower będzie zauważalnie bardziej zabawny. Mniejsi kolarze również mogą być zadowoleni z wersji Shimano, ponieważ krótki tył lepiej współgra z krótką ramą główną w rozmiarze S. Plus za Six50 TR3: jako jedyny na szlaki ma wysuwaną sztycę.
Bulls E-MTB 2018: Allmountain
Dzięki ośmiu modelom Bulls ma największy wybór w asortymencie AM i Allmountain w 2018 roku. Nie jest to zaskakujące, ponieważ rowery ze skokiem sprężyny 150 mm są wyjątkowo wszechstronnymi rowerami, które dzięki mocnemu podwoziu i orientacji zorientowanej na zjazd bardzo dobrze spisują się na szlaku, nie tylko dzięki mocnym napędom - niezależnie od producenta - ale także przekonuje jako sportowy rower turystyczny. Również bardzo ładne: wszystkie modele AM firmy Bulls pochodzą z fabryki w 2018 roku ze zmiennym wsparciem.
Bulls all-mountain w pełni z napędem Bosch
Podobnie jak w przypadku pełnych szlaków, istnieje również największy wybór z napędem Bosch w obszarze AM. Oczywiście wszystkie warianty wyposażenia są wyposażone w mocny napęd Performance CX i akumulator 500 Wh w dolnej rurze. Zakres wyposażenia jest duży: podczas gdy model AM1 jest wyraźnie skierowany do początkujących szlakowców, topowy model AM4 jest wyposażony między innymi w klasyczną ramę Fox Factory i przerzutki XTR.
Geometria Bulls Six50 Evo AM
Rozmiar | 39 | 44 | 49 | 54 |
---|---|---|---|---|
Górna rura | 590 | 604 | 623 | 642 |
kąt siedziska | 74 | 74 | 74 | 74 |
tylne trójkąty | 479,5 | 479,5 | 479,5 | 479,5 |
kąt skrętu | 67,5 | 67,5 | 67,5 | 67,5 |
Radstand | 1196 | 1211 | 1231 | 1253 |
rozmiar koła | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) |
Dosięgnąć | 420 | 435 | 450 | 465 |
Stos | 589 | 589 | 603 | 617 |
spadek BB | 7 | 7 | 7 | 7 |
trzon | 55 | 55 | 55 | 65 |
Bulls all-mountain fullie z napędem Brose
Dwa fulle AM z napędem Brose należą do wyższej klasy średniej. Dzięki zawieszeniu Rock Shox, mocnym hamulcom MT5 Magura i sztycy Kind Shock Dropper, nawet cięższe wycieczki po szlakach nie stanowią problemu. Zwłaszcza wariant AM4 z Magic Mary na przednim kole wyraźnie pokazuje, dokąd zmierza podróż: w dół!
Geometry Bulls E-Stream Evo AM
Rozmiar | 390 | 440 | 490 | 540 |
---|---|---|---|---|
Górna rura | 590 | 604 | 623 | 642 |
kąt siedziska | 74 | 74 | 74 | 74 |
tylne trójkąty | 460 | 460 | 460 | 460 |
kąt skrętu | 67,5 | 67,5 | 67,5 | 67,5 |
Radstand | 1176 | 1192 | 1212 | 1233 |
rozmiar koła | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) |
Dosięgnąć | 420 | 435 | 450 | 465 |
Stos | 589 | 589 | 603 | 617 |
spadek BB | 7 | 7 | 7 | 7 |
trzon | 55 | 55 | 55 | 65 |
Bulls all-mountain w pełni z napędem Shimano
Jak eleganckie może być? Oba AM w pełni z napędem Shimano firmy Bulls nie pozostawiają nic do życzenia pod względem wyposażenia w 2018 roku. Nieco tańszy model jest wyposażony w zawieszenie Rock Shox i elektroniczną przerzutkę Shimano XT Di2, podczas gdy topowy model z zawieszeniem Fox Factory, w tym dopasowaną sztycą regulowaną, zwinnymi hamulcami MT7 firmy Magura i zestawem kołowym DT Swiss jest jeszcze lepszy.
Geometry Bulls E-Core Evo AM
Rozmiar | 390 | 440 | 490 | 540 |
---|---|---|---|---|
Górna rura | 590 | 604 | 623 | 642 |
kąt siedziska | 74 | 74 | 74 | 74 |
tylne trójkąty | 438 | 438 | 438 | 438 |
kąt skrętu | 67,5 | 67,5 | 67,5 | 67,5 |
Radstand | 1154 | 1169 | 1190 | 1211 |
rozmiar koła | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) |
Dosięgnąć | 420 | 435 | 450 | 465 |
Stos | 589 | 589 | 603 | 617 |
spadek BB | 7 | 7 | 7 | 7 |
trzon | 55 | 55 | 55 | 65 |
Przegląd wszystkich rowerów elektrycznych Bulls Trail 2018
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 500
podwozia: Suntour Aion 35 / RockShox Deluxe RT
Okrążenie: Shimano Deore 10-rzędowa
hamulce: Shimano BR-M315 (180/180)
Cena: € 4.199
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 500
podwozia: Suntour Aion 35 / RockShox Deluxe RT
Okrążenie: Shimano Deore 10-rzędowa
hamulce: Magura MT5/MT4 (180/180)
Cena: € 4.399
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 500
podwozia: Rock Shox Yari RC / Rock Shox Deluxe RT
Okrążenie: ShimanoXT
hamulce: Magura MT5 (180/180)
Cena: € 4.999
Napęd: Bosch Wydajność CX
Akku: Bosch PowerTube 500
podwozia: Spławik Fox Factory 36 / Spławik Fox Factory DPS
Okrążenie: Shimano XTR/XT
hamulce: Magurski Szlak MT (203/180)
Cena: € 6.499
Napęd: Brosz S
Akku: 648Wh
podwozia: RockShox Yari RC / RockShox Deluxe RT
Okrążenie: Shimano Deore 10-rzędowa
hamulce: Magura MT5/MT4 (203/180)
Cena: € 4.899
Napęd: Brosz S
Akku: 648Wh
podwozia: RockShox Lyrik RC / RockShox Deluxe RT
Okrążenie: ShimanoXT
hamulce: Magura MT5 (203/180)
Cena: € 5.199
Napęd: Shimano E8000
Akku: Podwójny rdzeń
podwozia: RockShox Yari RC / RockShox Deluxe RT
Okrążenie: ShimanoXTDi2
hamulce: Magura MT5 (180/180)
Cena: € 5.499
Nasza wskazówka: Dzięki nowym Allmountain E-Fullies Bulls robi ogromny krok naprzód w 2018 roku. Geometria i wyposażenie wyraźnie wskazują na sportową orientację rowerów, a także podkreślają: Tutaj masz do czynienia z poważnymi rowerami górskimi, które nie muszą unikać żadnych tras w parku rowerowym, w Vinschgau lub nad jeziorem Garda.
Sportowi rowerzyści górscy, którzy chcą dynamicznej jazdy i uwielbiają okrążać swoje rowery po ciasnych zakrętach, powinni zdecydowanie przyjrzeć się dwóm modelom E-Core AM z napędami Shimano. Tylne widełki są krótsze niż w wielu MTB bez silnika, reszta geometrii jest wyważona, a wyposażenie w obu wersjach jest wysokiej jakości. W szczególności topowy model powinien sprawić, że jeden lub drugi motocyklista nabierze wody w ustach. To samo dotyczy najdroższego wariantu czterech rowerów Six50 Evo AM z napędem Bosch. Dzięki dłuższym rozpórkom płynna praca jest na porządku dziennym, a silnik ma też trochę więcej mocy niż konkurencja z Japonii.
Nie należy również lekceważyć dwóch wariantów Brose o nazwie E-Stream. Wizualnie są to niewątpliwie najbardziej przyjemne motocykle z serii, a napęd Brose nie tylko wydaje się cudownie naturalny, ale jest również prawdopodobnie najcichszym ze wszystkich silników środkowych.
Bulls E-MTB 2018: Enduro / Freeride
Dropy, dublety, północne brzegi i stoły: jeśli nogi zaczynają cię swędzieć, gdy czytasz te słowa, to E-Core Evo EN jest dla ciebie właściwym wyborem. Nowy dodatek na rok modelowy 2018 oferuje pełne 180 mm skoku sprężyny z przodu iz tyłu, geometrię zorientowaną na zjazd z kątem skrętu 65 mm i odpowiednie wyposażenie. Jest tu tylko to, co najlepsze z najlepszych: amortyzatory Float X2, hamulce Saint, koła HX-1501 i mocne opony Magic Mary 2,6″ z miękką mieszanką gumową i stabilną osnową Apex. Cena wywoławcza 6.499 euro jest wyjątkowo uczciwa za oferowany sprzęt wysokiej jakości.
To również dobrze wyglądałoby na downhillerze. W każdym razie: prawie sklasyfikowalibyśmy Bulls E-Core EN Di2 jako klasycznego freeridera. W sam raz dla stałych bywalców bike parku, którzy chcą zaoszczędzić na karnecie w przyszłości.
Bulls E-Core Evo EN
Geometria Bulls E-Core Evo EN
Rozmiar | 44 | 49 | 54 |
---|---|---|---|
Górna rura | 606 | 620 | 638,5 |
kąt siedziska | 74,5 | 74,5 | 74,5 |
tylne trójkąty | 438 | 438 | 438 |
kąt skrętu | 65 | 65 | 65 |
Radstand | 1214 | 1224 | 1246 |
rozmiar koła | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) | 27,5" (plus) |
Dosięgnąć | 435 | 450 | 465 |
Stos | 586 | 612 | 625 |
spadek BB | 0 | 0 | 0 |
trzon | 55 | 55 | 55 |
Wolfgang mówią
witam – według arkuszy danych byki mnie przekonują. dlaczego marka byków ma tak złą reputację? czy ktoś może mi odpowiedzieć? dostępność rowerów to katastrofa. witaj wolfgangu