Specjalista od sprzętu rowerowego Pinion zaprezentował na tegorocznych targach nowe, grubsze tarcze i wyjątkowo szeroki łańcuch - oba mają zapewnić trwałość napędu Pinion nawet w szczególnie trudnych warunkach.
Całkowicie zmienione zębatki; trzy nowe rozmiary zębatek
Szwabski producent manualnych skrzyń biegów z Denkendorf (niedaleko Stuttgartu) szczegółowo optymalizuje swoją bardziej ekskluzywną linię przekładni P i tańsze modele C na rok 2018. Cel: uczynienie napędu jeszcze mocniejszym i trwalszym. Wynikiem tych szczegółowych optymalizacji są zmienione zębatki przekładni i tylnego koła. Dzięki swojej ogromnej wytrzymałości powinny być szczególnie wytrzymałe, a w połączeniu z łańcuchem powinny charakteryzować się również bardzo dobrymi właściwościami ślizgowymi. Aby móc jeszcze lepiej dostosować przekładnię manualnej skrzyni biegów Pinion do własnej kondycji, obszaru zastosowania i różnych rozmiarów kół, na rok 2018 dostępne są trzy nowe rozmiary zębatek z 22, 24 lub 26 zębami. Wszystkie zębatki tej drugiej generacji są kompatybilne ze wszystkimi zębatkami Pinion i napinaczami łańcucha. We współpracy z producentem łańcuchów KMC, Pinion opracował łańcuch X1, który powinien doskonale współgrać z nowymi zębatkami. Można nim jeździć na rowerach górskich i trekkingowych z zębatkami Pinion.
Zębatki o długiej żywotności i łańcuch X101 o długiej żywotności
Nowe tarcze o długiej żywotności firmy Pinion są przeznaczone do najtrudniejszych warunków, takich jak te, z którymi spotykają się rowerzyści turystyczni. Wyposażone w zęby szersze o jeden milimetr, przeznaczone są do stosowania z łańcuchami 1/2" x 1/8" o maksymalnej szerokości 8 mm. Wraz z X101 Longlife, Pinion oferuje również łańcuch, który pasuje do zębatek o długiej żywotności do przekładni i tylnego koła. Zębatki o długiej żywotności są dostępne w wersji 30 mm do przekładni oraz w wersjach 26 mm i 30 mm do tylnego koła.
Kolorowe piasty przednie i tylne
Jego dwa piasty, model H2F dla przedniego koła i jednobiegowej piasty tylnego koła H2R Koło zębate nadal oferuje tylne koło. Każdy wyposażony w 6-otworowe mocowanie hamulca tarczowego, samodzielnie wykonane aluminiowe piasty są dostępne w kolorze srebrnym, czarnym, czerwonym i niebieskim. Ten wybór kolorów pozwala kierowcy dostosować wygląd napędu i roweru. Lekka piasta przedniego koła o masie 158 g ma dwa łożyska i jest dostępna w wersji z szybkozamykaczem 100 x 9 mm oraz w wersji z osią przelotową 100 x 15 mm. H2RPiasta tylnego koła jest dostępna w klasycznym wariancie 135 x 10 mm, a także w wersji z osią przelotową X12 (142 x 12 mm) dla większej sztywności. Wyposażony w cztery łożyska, H2 ważyR 352g Myśliciele z Denkendorf oferują również jednobiegową piastę tylnego koła w bardzo szerokiej wersji boost (12 x 148 mm). Obie piasty tylnego koła współpracują ze stalowym wolnobiegiem, który zachwyca nie tylko płynną pracą, ale także trwałością. Aby zapewnić efektywne przenoszenie mocy, piasty tylnych kół są drobno uzębione i oferują 120 punktów zazębienia.
Desiknio: Lekki miejski samochód terenowy z silnikiem z przekładnią C i silnikiem E-Motion z tyłu
Młoda hiszpańska firma Desiknio wzbogaca rynek e-rowerów o nowy e-miejski samochód typu runabout, który wraz z 6-biegową manualną skrzynią biegów Pinion (seria C), tylnym silnikiem E-Motion i paskiem Gates waży podobno 15,5 kg . Podstawą inteligentnego roweru do dojazdów do pracy Desiknio jest aluminiowa rama wykonana z gładkiego spawania i uzupełniona lekkim widelcem z włókna węglowego. Kompaktowy, lekki akumulator 250 Wh (czas ładowania: około trzech godzin) jest elegancko osadzony w dolnej rurze i może pozostać w rowerze do ładowania. Desiknio powinien mieć zasięg od 40 do 60 km; Opcjonalnie moc akumulatora można zwiększyć, montując drugi akumulator na dolnej rurze (za pomocą oczek uchwytu na bidon). Napęd w Desiknio nie jest uruchamiany i sterowany za pomocą wyświetlacza, ale za pomocą panelu sterowania elegancko osadzonego w górnej rurze.
Personalizacja i przewidywany termin dostawy elektrycznego speedstera ze skrzynią biegów Pinion
Jeśli chcesz, możesz również zamówić e-rower miejski z 9- lub 12-biegową manualną skrzynią biegów; Dodatkowo klient określa wybrany przez siebie kolor ramy za pomocą konfiguratora online. Co więcej, można również wybrać kolor wbudowanego paska Gates i osprzętu. Oczekuje się, że hiszpański samochód e-city będzie dostępny od stycznia 2018 r.; jego podstawowa cena to 4.390 euro.
Schreibe einen Kommentar