Nowości produktowe / Eurobike 2017: Wraz z Cane Creek Helm Coil, widelec wprowadzony przez Amerykanów na początku sezonu ma teraz wersję ze stalową sprężyną, która jest nieco poniżej 200 g cięższa, wykorzystuje to samo tłumienie, ale ma cewkę typowe cechy.
Cane Creek Helm nie był obecny na rynku zbyt długo, gdy amerykański producent wprowadza na rynek drugą wersję swojego widelca enduro. Cane Creek Helm Coil podąża za aktualnym trendem na sprężyny stalowe na rynku zawieszenia. Po tym jak amortyzatory i widelce ze sprężynami prawie całkowicie zniknęły z rynku poza segmentem downhill, obecnie przeżywają małe odrodzenie. Czułe zachowanie reakcji i liniowa charakterystyka wydają się być warte dodatkowej wagi dla coraz większej liczby kierowców.
Jasne: Cewka sterowa Cane Creek jest w dużej mierze oparta na siostrzanym modelu z zawieszeniem pneumatycznym. Z wyjątkiem srebrnego koloru i brakującego zaworu powietrza, widelce są nie do odróżnienia od zewnątrz. Jeśli jednak trzymasz go w dłoni, różnica powinna być dość zauważalna: ważący 2.260 g wariant ze sprężyną waży prawie 200 g więcej niż i tak już niezbyt lekki widelec pneumatyczny. Tłumienie jest również takie samo: kompresja przy wysokiej i niskiej prędkości może być regulowana oddzielnie, podobnie jak odbicie. Skok zawieszenia można regulować wewnętrznie w krokach co 10 mm w zakresie od 130 do 160 mm – brak opcji 170 mm, którą oferuje wariant Air, jest trochę wstydliwy.
Przetwarzanie widelca jest doskonałe. Pozwolono nam zajrzeć do wnętrzności i to, co zobaczyliśmy, sprawiło, że serca naszych śrubokrętów zabiły szybciej: wszystkie części są wykonane z metalu i anodowane na różne kolory, aby lepiej zidentyfikować poszczególne elementy.
Cewka Cane Creek Helm Coil zostanie wypuszczona tylko dla standardu Boost i powinna być dostępna do końca roku. W tym kraju poprzez dystrybucję Cosmic Sports.
Schreibe einen Kommentar