Amerykański producent chce tego w nowych modelach Cannondale Synapse Przeniesienie wrażeń z jazdy długodystansowej na nowy poziom. Model Synapse 2018 został specjalnie opracowany dla jeźdźców, którzy chcą przekraczać granice przez dłuższy czas, oferując im większy komfort i lepsze osiągi na każdym terenie.
Za pomocą różnych funkcji i ulepszeń nowy Cannondale Synapse może być jeszcze lżejszy, sztywniejszy i wygodniejszy. Aby zwiększyć wydajność i poprawić charakterystykę wyścigową tej wytrzymałościowej maszyny, Synapse 2018 została lżejsza i usztywniona w porównaniu z poprzednimi modelami. Sama rama waży o 220 gramów mniej, co obiecuje lepsze przyspieszenie i lepsze osiągi w górach. Również pod względem sztywności chcą osiągnąć wyższy poziom: wzrost sztywności nawet o 10% w przypadku główki ramy i suportu można osiągnąć dzięki asymetrycznej konstrukcji ramy, aby jeszcze bardziej wytrzymać siły hamulców tarczowych i pedałowania efektywnie.
Ponadto, dzięki konstrukcji ramy zoptymalizowanej pod kątem rozmiaru, średnica rur i warstwy włókna węglowego są dostosowywane w zależności od rozmiaru ramy. Nowy Synapse idzie o krok dalej pod względem optymalizacji rozmiaru i oferuje trzy różne średnice rury sterowej/rury sterowej oraz trzy różne zagięcia widelca. Tak więc każdy rozmiar ma odpowiednią sztywność przodu i spójne wyczucie układu kierowniczego we wszystkich rozmiarach. Możliwa szerokość montażu opony do 32 mm pokazuje, jak poważnie traktuje się kwestię wytrzymałości.
Dzięki tak zwanemu systemowi mikrozawieszenia SAVE, w tym nowemu systemowi SAVE SystemBar i sztycy z tej samej serii, nowy Synapse jest prawdziwą maszyną wytrzymałościową. Technologia mikrosprężyny SAVE była podstawą projektu Synapse od czasu jego wprowadzenia w 2006 roku. Specjalnie opracowane elastyczne strefy w ramie i widelcu tłumią wibracje i uderzenia, dzięki czemu rowerzyści zawsze siedzą wygodnie i zachowują kontrolę, nawet na nierównych powierzchniach. Inne funkcje SAVE obejmują również tylne widełki, wsporniki siodełka i nogi widelca, które są uzupełnione sztycą SAVE 25,4 mm oraz nową kombinacją mostka i kierownicy o nazwie SAVE SystemBar. Rezultatem jest kompleksowy system, który chroni kierowcę przed uderzeniami, ale nie odbiera wrażenia z drogi. Aby nic nie pomieszało się w kokpicie, nowa kierownica jest wyposażona w odłączany uchwyt, który może pomieścić zarówno lampę Garmin, jak i Fabric Lumaray.
Dwuczęściowy system o wyglądzie jednoczęściowego kombinezonu oferuje kierowcy możliwość precyzyjnego dopasowania pozycji siedzącej dzięki wymiennym mostkom i 8-stopniowemu ustawieniu kąta nachylenia, ponieważ pozycja podczas jazdy jest niezwykle ważna, zwłaszcza na długich dystansach jak w jeździe wytrzymałościowej.
Cannondale Synapse jest również wyposażony w dyskretne uchwyty na błotniki. Inne imponujące funkcje obejmują przednie i tylne osie przelotowe, łatwe w regulacji hamulce tarczowe flat mount oraz inteligentny kanał kablowy Synapse, który pozwala na czyste, modułowe prowadzenie i mieści wszystko, od linek Bowdena po eTap i Di2. Dzięki unikalnemu połączeniu osiągów profesjonalnych wyścigów, możliwości terenowych i codziennego komfortu, nowy Synapse oferuje doskonałe i ekscytujące wrażenia z jazdy na każdej nawierzchni, od gładkiego asfaltu po wyboiste drogi gruntowe. To prawdziwa maszyna wytrzymałościowa.
Cannondale Synapse będzie dostępny w 18 modelach, w tym czterech damskich, w cenie od 1199 do 9999 euro.
Schreibe einen Kommentar