Rynek: Wraz z Breezer Doppler, historyczny amerykański producent prezentuje nowy, wszechstronny rower szutrowy ze stalową ramą, a dzięki błotnikom i oponom 47b o szerokości 650 mm świetnie sprawdza się również jako osoba dojeżdżająca do pracy. Oprócz wersji sportowej z kierownicą wyścigową, Breezer oferuje również Doppler Cafe z zakrzywioną kierownicą z płaską kierownicą.
Jako jeden z wynalazców nowoczesnego roweru górskiego, Joe Breeze jest jedną z największych ikon w branży rowerowej. Od 40 lat konstruuje rowery - początkowo wyłącznie rowery górskie, teraz we wszystkich kategoriach, od e-rowerów ze stopniami do ukochanego roweru terenowego. Od zeszłego roku Breezer ma w swojej ofercie również dwa wszechstronne rowery szosowe z duetem Gravel Radar i Inversion, które są teraz rozszerzane o Breezer Doppler.
Breezer Doppler: Stal, duże opony i błotniki
Dlaczego inny rower Gravel może być pytaniem lub dwoma? Cóż, z Dopplerem celowo zwracasz się do nieco innej grupy docelowej, która nie pasuje do wielu innych motocykli. Sportowy rower turystyczny, który świetnie prezentuje się w mieście, ale nadaje się również jako rower do dojazdów do pracy lub mocny rower turystyczny. Podstawą jest - jak mogłoby być inaczej w przypadku Breezera - stalowa rama i pasujący do niej widelec. Oczka na bagażniki na ramie oraz na uchwyty na butelki lub stojaki na widelec poszerzają obszar zastosowania.
Szczególną cechą jest rozmiar kół: Breezer używa 27,5 ″ w połączeniu z oponami o szerokości 47 mm dla Dopplera. Całkowity obwód mieści się mniej więcej w zakresie konwencjonalnych 28-calowych kół z wąskimi oponami, ale szerokie opony zapewniają lepszą amortyzację – dokładnie to, czego wielu kupujących szuka w życiu codziennym. Podobny cel mają szerokie błotniki, które są obniżone i powinny zapewniać kierowcy suchość, przynajmniej od dołu, nawet podczas ulewnych deszczy.
Breezer Doppler: sportowy czy zrelaksowany? Niedrogi sprzęt na początek
Kiedy Breezer Doppler trafi do sprzedaży, początkowo będą dostępne dwa modele. Doppler Pro jest dostępny w bardzo klasyczny sposób z kierownicą opuszczaną i grupą Shimano Tiagra 2×10, podczas gdy Doppler Cafe z płaską kierownicą zakrzywioną do tyłu i grupą 1×11 SRAM Apex jest bardziej skierowany do świadomych stylu miejskich kowboje z zamiłowaniem do sportowych motocykli. Oba warianty wyposażenia są skierowane do niższego segmentu cenowego z ich w dużej mierze solidnym, ale ogólnie dość niedrogim wyposażeniem. Czy w przyszłości Doppler będzie dostępny również w wersjach o wyższej jakości? W każdym razie na razie nic o tym nie wiadomo.
Mitch mówią
Boli piękna rama. I dobry pomysł, żeby zobaczyć pomieszane z tak kiepskim sprzętem. Przepraszam, że to nie będzie komercyjne, kiepskich komponentów nie da się ukryć ładnym wyglądem. Smutne, co się stało z Breezerem!
do Putlitza MA Carstena mówią
Zgadzam się - jeździliśmy Lightningiem w latach 90. i uważam, że Breezer to naprawdę niedostateczne z tymi plastikowymi częściami ... przepraszam
czy rama jest dostępna osobno?
Pozdrowienia z Koblencji
do Putlitza, Heddy i Carstena