Jak dotąd X-Fusion nie jest pierwszą nazwą, która przychodzi na myśl, gdy myślimy o sztycach regulowanych. Manic może to zmienić. X-Fusion to komponenty marki własnej dużej tajwańskiej firmy produkującej ramy i komponenty m.in. dla wielu marek. Know-how istnieje i zostało również zaimplementowane w Manic.
X-Fusion Manic: Dane techniczne
Średnica: 30,9 / 31,6mm
Hub: 125mm
Kontrola: Stażysta
Zdalny: Zug
wewnętrzne funkcjonowanie: ciśnienie gazu
Cena: € 249,90
X-Fusion Manic: Przetestuj wymiary rekwizytów
Efektywny skok: 123mm
Minimalna głębokość wprowadzenia: 157mm
Maksymalna długość użytkowa: 297mm
Wysokość siedziska po złożeniu: 47mm
Waga: 735g (żyłka 160cm)
X Fusion Manic: Montaż
Manic jest łatwy w instalacji. Konwencjonalna obudowa zmiany biegów jest układana, przycinana na długość i wyposażana w zaślepki końcowe. Linka przerzutki jest zaczepiona o dźwignię, przewleczona przez osłonę i ostatecznie zamocowana do lufy za pomocą wkrętu dociskowego. Jest on zaczepiony o dźwignię zwalniającą, a na końcu wspornik można włożyć do rury podsiodłowej. Ergonomiczna dźwignia jest łatwo regulowana i może być umieszczona w górę lub w dół na kierownicy.
X-Fusion Manic: Przetwarzanie
Niskiej ceny nie widać w przypadku X-Fusion Manic. Podstawka robi bardzo dobre wrażenie zarówno wizualnie jak i haptycznie. Nie można również znaleźć nadmiernej gry. Powierzchnie wyglądają na wartościowe, a ogólne wrażenie jest bardzo solidne.
X Fusion Manic: funkcja
Za niecałe 250 euro X-Fusion Manic to prawie nie do pobicia pakiet ogólny. Jeśli skok 125 mm Ci wystarczy, otrzymujesz solidną funkcję z przyjemną prędkością wysuwania, wysokiej jakości głowicę mocującą, a przede wszystkim jeden z najlepszych pilotów w historii. Dzięki przegubowi kulowemu może być montowany na różne sposoby, a także świetnie sprawdza się jako zamiennik spustu. Byliśmy naprawdę przytłoczeni wyjątkowo małą siłą ręczną potrzebną do zwolnienia sztycy. Odpowiada za to niewielkie ugięcie na zawieszeniu linek – sprytnie! Pozytywnie należy również wspomnieć o wyjątkowo niskiej minimalnej wysokości siedziska po złożeniu sztycy - w ten sposób optymalnie wykorzystuje się skok 125 mm.
X-Fusion nie ma jeszcze żadnych instrukcji konserwacji, ale w przeszłości zawsze przywiązywał dużą wagę do szczegółowej dokumentacji i szczegółowych filmów instruktażowych. Jeśli zostaną one przekazane później Manicowi, jest naprawdę tylko kilka argumentów przeciwko regulowanej sztycy X-Fusion. Przy okazji: planowana jest również wersja 150 mm, która powinna pojawić się w ciągu roku.
Schreibe einen Kommentar