Test: Kanadyjscy specjaliści od komponentów i odzieży z Race Face nie spieszyli się z pierwszą sztycą regulowaną. Jednak Turbine Dropper Post jest dostępna od zeszłego sezonu - za typowym wysokiej jakości wyglądem Race Face kryje się innowacyjna technologia, która pochodzi od małego, również kanadyjskiego konkurenta.
Zakraplacz Race Face Turbine: dane techniczne
Średnica: 30,9 / 31,6 mm
Hub: 100/125 / 150 / 175 mm
Kontrola: Stażysta
Zdalny: Zug
wewnętrzne funkcjonowanie: hydrauliczny
Cena: € 479,00
Race Face Turbine Dropper: wsparcie testów wymiarów
Efektywny skok: 149mm
Minimalna głębokość wprowadzenia: 99mm
Maksymalna długość użytkowa: 360mm
Wysokość siedziska po złożeniu: 63mm
Waga: 625g (150cm)
Race Face Turbine Dropper: montaż
(Początkowy) montaż niekoniecznie jest jedną z największych zalet Race Face Turbine Dropper: wynika to z nieco szczególnej kontroli wewnętrznego wkładu, dla którego linka jest najpierw blokowana w małej plastikowej części, co z kolei jest następnie przymocowany do przykręconej do spodu wspornika. Chociaż nie jest to zbyt skomplikowane, z pewnością zajmuje kilka minut dłużej niż większość konkurencji. Dużą zaletą jest jednak to, że wspornik można później bardzo szybko i łatwo zdemontować, ponieważ wystarczy odłączyć tylko „jednostkę sterującą” od wspornika.
Race Face Turbine Dropper: przetwarzanie
Wysoka cena, podobnie jak w przypadku wspornika Race Face, zawsze podsyca wysokie oczekiwania co do wykonania. Jednak Kanadyjczycy z łatwością sprostają tym wymaganiom: plastiku trzeba szukać pod lupą, wszystkie części są wysokiej jakości i mają klasę. Drobne szczegóły, takie jak grawerowanie laserowe na rurze, dopełniają całości o niezwykle wysokiej jakości.
Zakraplacz turbiny Race Face: Funkcja
Wewnątrz regulowanej sztycy Race Face Turbine znajduje się ta sama technologia, którą znamy już ze sztycy 9point8 Fall Line: Race Face uzyskał licencję na innowacyjny wkład małej kanadyjskiej firmy i używa go w innej postaci we własnych sztycach. Ta decyzja Race Face jest całkiem zrozumiała, ponieważ wkład oferuje zalety mechanicznego blokowania, wymaga niewielkiej siły ręcznej i dużego skoku, którego nie można odmówić. Z drugiej strony kupujesz także niektóre (małe) wady, w tym nieco skomplikowany montaż i bardzo dużą prędkość rozkładania.
Pilot dołączony do naszej testowej kolumny jest jednym z lepszych, jest bardzo dobrze wykonany, a lekkie karbowanie jest przyjemne, zwłaszcza gdy jest mokre. Wszyscy ci, którzy podróżują tylko z jedną tarczą, powinni być zadowoleni z opcji dźwigni jednoczęściowej, która jest również dostępna w różnych anodowanych kolorach.
Schreibe einen Kommentar