Magura wyróżnia się w tym teście egzotyką. Jest to rozumiane w pozytywny sposób. Szwabowie pokazują, co jest technicznie wykonalne i polegają na systemie bezprzewodowym dla Vyrona, który inicjuje regulację za pośrednictwem ANT +.
Magura Vyron: Specyfikacje
Średnica: 30,9 / 31,6 mm
Hub: 150mm
Kontrola: bezprzewodowo
Zdalny: bezprzewodowo
wewnętrzne funkcjonowanie: hydrauliczny
Cena: € 400,00
Magura Vyron: Rekwizyt testowy wymiarów
Efektywny skok: 150mm
Minimalna głębokość wprowadzenia: 125mm
Maksymalna długość użytkowa: 324mm
Wysokość siedziska po złożeniu: 54mm
Waga: 605g
Magura Vyron: Montaż
Nie ma nic łatwiejszego niż z Magura Vyron. Zamontuj sztycę jak konwencjonalną. Przymocuj dźwignię sterującą do kierownicy za pomocą gumowego pierścienia. To było to. Z doświadczenia wiemy, że w kilku przypadkach może się zdarzyć, że dźwignia nie jest optymalnie ustawiona. To z powodu kształtu, jest duży, ponieważ musi pomieścić ogniwo guzikowe.
Magura Vyron: przetwarzanie
Magura Vyron wyraźnie nadąża pod względem jakości wykonania. Nie ma co narzekać na wsparcie. Haptyka i optyka są doskonałe. Tylko mocowanie kontrolera mogło być trochę bardziej wyrafinowane niż za pomocą zwykłego gumowego o-ringa. Chcielibyśmy, aby zacisk siodełka miał klucz imbusowy zamiast wbudowanego Torx, więc nie musiałbyś tak często ponownie zakładać narzędzia, ponieważ klucze imbusowe zwykle mają główkę kulową.
Magura Vyron: funkcja
Dzięki elektronicznemu sterowaniu radiowemu słupek Magura jest prawdziwą egzotyką. Zwłaszcza jeśli chcesz używać sztycy na kilku rowerach, powinieneś być z tego powodu zadowolony. Niestety technologia ma też istotny haczyk: jeśli naciśniemy przyciski na pilocie, które są jak na nasz gust za małe, zawór otwiera się na określony czas, w którym podpora może zostać obniżona lub wysunięta. Problemem jest spore opóźnienie między naciśnięciem pilota a reakcją posta. Fakt, że zawór pozostaje otwarty po zwolnieniu przycisku, może być również irytujący w praktyce: jeśli odciążysz siodło zbyt wcześnie, sztyca ponownie się wysunie.
Ogólnie rzecz biorąc, Vyron wydaje się dość powolny - może to działać dla jeźdźców, którzy wysuwają droppera przed podjazdem i opuszczają go raz na początku szlaku. Jeśli jednak chcesz szybko reagować słupkiem na teren - na przykład na nieoczekiwanych podjazdach pośrednich - Vyron jest po prostu za wolny. Naprawdę szkoda, bo poza tym post Magury robi naprawdę dobre wrażenie.
Schreibe einen Kommentar