Giant jako największy producent kół na świecie ma w swojej ofercie kilka ciekawych komponentów i akcesoriów. Znamy i lubimy również kaski i plecaki. Ale chodzi o wspornik teleskopowy Contact SL Switch. Świeci jak cud zmienności.
Przełącznik Giant Contact SL: dane techniczne
Średnica: 30,9mm
Hub: 100/125 / 150mm
Kontrola: Wewnętrzny / Zewnętrzny (zamienny)
Zdalny: Zug
wewnętrzne funkcjonowanie: ciśnienie gazu
Cena: € 229,90
Giant Contact SL Switch: wymiary test prop
Efektywny skok: 148mm
Minimalna głębokość wprowadzenia: 119mm
Maksymalna długość użytkowa: 354mm
Wysokość siedziska po złożeniu: 49mm
Waga: 683g (żyłka 180cm)
Przełącznik Giant Contact SL: montaż
Podstawa jest również jedną z najłatwiejszych w montażu. Jednym z powodów jest zastosowanie zwykłej obudowy zmiany biegów z linką Bowdena. Na dźwigni znajduje się elastyczne wyjście, które ułatwia znalezienie właściwej pozycji. Warto wspomnieć, że przełącznik Contact SL można przebudować. Możesz je kontrolować poniżej, wewnątrz ramy lub na górze głowicy mocującej. Działa to stosunkowo szybko i łatwo. Dźwignia jest również łatwa do zamocowania, sprawdził się zacisk siodełka.
Przełącznik Giant Contact SL: Przetwarzanie
Niewiele jest na co narzekać. Powierzchnie są bardzo cenne pod każdym względem i wydają się być bardzo dobrej jakości. Nic nie ma zbyt dużego luzu ani grzechotek, zastosowane śruby są bez zarzutu. To wrażenie pozostaje również po demontażu i przekształceniu podpory, z przyjrzeniem się wewnętrznemu działaniu. Brakuje tylko inteligentniejszej dźwigni dla najwyższej wartości.
Przełącznik Giant Contact SL: Funkcja
W zeszłym roku gigant rowerowy zaskoczył wszystkich swoją pierwszą sztycą regulowaną i szybko zyskał sławę wśród łowców okazji. Stosunkowo tanie wsparcie sprawiało niepozorne i niezawodne wrażenie. Szybkość wysuwania jest odpowiednia dla naszego gustu, dość obszerna głowica zaciskowa pewnie trzyma siodło i jest delikatna dla materiału.
Możliwość sterowania podporą zarówno od góry, jak i od dołu to naprawdę dobra rzecz. Pasuje więc do wielu rowerów i nawet jeśli rower wymaga wymiany, zwykle można go przejąć. Konwersja jest również łatwa do wykonania przez każdego, kto ma trochę wiedzy technicznej.
Nie byliśmy pod wrażeniem dołączonego pilota: można go obsługiwać tylko przy znacznym wysiłku, informacja zwrotna od samego wsparcia jest raczej gąbczasta. Umieszczenie jest również nieco trudne ze względu na zajmujący dużo miejsca wylot kabla, który ma tendencję do kolidowania z dźwignią hamulca.
Schreibe einen Kommentar