Forca opracowuje i projektuje w Niemczech, oprócz sztycy w portfolio znajdują się hulajnogi elektryczne. SPS-400 od razu wyróżnia się na tle innych modeli w teście. Z jednej strony ze względu na dostępne kolory, ale także dlatego, że są dostępne w średnicy 27,2 mm.
Forca SPS-400: Dane techniczne
Średnica: 27,2 / 31,6mm
Hub: 110mm
Kontrola: zewnętrzne, stałe
Zdalny: Zug
wewnętrzne funkcjonowanie: mechanicznie
Cena: € 139,00
Forca SPS-400: Podpora testowa wymiarów
Efektywny skok: 112mm
Minimalna głębokość wprowadzenia: 110mm
Maksymalna długość użytkowa: 323mm
Wysokość siedziska po złożeniu: 81mm
Forca SPS-400: montaż
Forca przoduje pod względem łatwości montażu. Nasze wsparcie przyszło zmontowane. Jeśli nie czujesz potrzeby dokładnego dostosowywania długości kabla, jest to plug and play. Podparcie w rurze podsiodłowej i dźwignia za pomocą śruby na kierownicy. Wyjście żyłki z tyłu ułatwia dobre ustawienie żyłki i jej bezpieczne zamocowanie. W przeciwnym razie może to przeszkadzać. Skracanie kabla i kabla nie jest bardzo skomplikowane i może być wykonane również przez mechaników hobbystów.
Forca SPS-400: przetwarzanie
W przetwarzaniu jest światło i cień. Na przykład stabilna i solidna konstrukcja komponentów jest pozytywna. Istnieje również SPS-400 z anodowanymi częściami w kolorze czerwonym, zielonym, niebieskim, szarym, złotym. Istnieje również wariant 27,2. Jednak jakość powierzchni i niektórych szczegółów jest raczej szorstka. Ale jeśli spojrzysz na to z perspektywy ceny, możesz znowu to przeboleć.
Forca SPS-400: funkcja
Czysto mechaniczna, niezwykle prosta konstrukcja wewnętrzna Forca SPS 400 ma w praktyce poważną wadę: podczas obsługi pilota podpora dosłownie wystrzeliwuje - jeśli naciśniesz tutaj w niewłaściwym momencie, może to być niezwykle bolesne dla kierowcy. W rzeczywistości wbudowany mechanizm bezpieczeństwa powinien temu zapobiec: W rzeczywistości trzeba było nacisnąć sztycę na krótki czas, aby ją wysunąć, ale w naszym teście wystarczyło odważne pchnięcie nieco nieporęcznej dźwigni i siodełko wystrzelił.
Blokowanie w trzech pozycjach jest kwestią gustu i w zależności od stylu jazdy niekoniecznie powinno być oceniane jako poważna wada. Znacznie ważniejsze jest tutaj to, że nieporęczne pudełko, w którym znika pociąg, wystaje bardzo daleko na bok od podpory i często styka się z nogą podczas jazdy. Fakt, że duże wgłębienia na brud i błoto na metalowe śruby otwierają drzwi do wnętrza sztycy, nie jest optymalny. Jeśli nie jesteś miłośnikiem czystej pogody, zdecydowanie powinieneś zamontować oddzielnie dostępne miechy.
Schreibe einen Kommentar