E13 znana jest z prowadnic łańcuchowych, które oferuje w każdym możliwym wariancie. Kalifornijczycy również mają w swoim asortymencie koła. Teleskopowa podpora to najnowszy wyczyn. Powinien umożliwiać całkowity demontaż, a każdy komponent został opracowany we własnym zakresie.
Regulowana sztyca E13 TRS+: dane techniczne
Średnica: 30,9 / 31,6 mm
Hub: 125 / 150mm
Kontrola: wewnętrzny
Zdalny: Zug
wewnętrzne funkcjonowanie: mechanicznie
Cena: 299,99 €
E13 TRS+ Dropper Post: Testowe wymiary sztycy
Efektywny skok: 148mm
Minimalna głębokość wprowadzenia: 209mm
Maksymalna długość użytkowa: 298mm
Wysokość siedziska po złożeniu: 70mm
Waga: 735g (linka 180cm)
Sztyca regulowana E13 TRS+: montaż
E13 TRS+ został zaprojektowany czysto mechanicznie, więc sprawdzone sterowanie za pomocą linki zmiany biegów i obudowy dobrze pasuje do obrazu. Pokrowiec montuje się szybko i wydłuża. Linka mocowana jest do wspornika od dołu, gdzie osłona jest również dociśnięta nakrętką i gumowym stożkiem. Szczegół jest sprytnie przemyślany, ale nie jest całkowicie przekonujący pod względem funkcji. Mocuje kadłub i linę nie lepiej niż niektóre inne rekwizyty teleskopowe bez takiego urządzenia. Dźwignię można łatwo ustawić, a linkę zmiany biegów łatwo do niej przymocować.
Regulowana sztyca E13 TRS+: przetwarzanie
Przetwarzanie E13 TRS+ pokazuje, że twórcy poświęcają się swoim produktom z poświęceniem. Sama dźwignia zachęca do spojrzenia i pozostania. Zacisk kabla jest osłonięty gumową nakładką. Oprzyj pod kciuk taśmę antypoślizgową, aby zapobiec poślizgowi. Unikalny jest również zacisk kablowy na spodzie wspornika. Wszystkie powierzchnie wydają się dobre i wysokiej jakości. Fakt, że wspornik można całkowicie zdemontować i że każdy element jest dostępny jako część zamienna, gwarantuje jakość.
Regulowana sztyca E13 TRS+: funkcja
Po nieskomplikowanej instalacji mamy do czynienia z funkcją. Inicjujemy to na dźwigni kciuka, która z taśmą antypoślizgową naprawdę zapobiega ślizganiu się, ale także staje się prawdziwym zabójcą rękawic. Ergonomia i konstrukcja znacznie wyprzedzają i widzimy Trigger na podium w tym teście, nawet jeśli pasuje tylko do motocykli bez przedniej przerzutki lub lewej manetki. Szybkość wysuwania, hałas w tle, wyczucie dźwigni to wszystko, na co nie mamy nic do zarzucenia.
Predefiniowane pozycje również nam odpowiadają. Są rowerzyści, którzy nalegają na bezstopniową regulację, ale szybko się do tego przyzwyczaisz i dobrze jest też wiedzieć, gdzie jest teraz siodło, bez konieczności sprawdzania tego. Duża wysokość całkowita i duża głębokość włożenia mogą powodować problemy dla małych rowerzystów z krótkimi rurami podsiodłowymi. Ale jest też wariant o krótkim skoku, który również oszczędza długość na dolnym końcu.
Schreibe einen Kommentar