Junge Schmiede Bikeyoke postawił sobie za zadanie odpowiedzieć na pytania w świecie rowerów górskich, które Twoim zdaniem pozostają bez odpowiedzi. Czy to adapter, aby móc używać konwencjonalnych rozpórek w specjalnych ramach, zestawów do konwersji hydrauliki na mechanikę, czy nawet własnego wspornika teleskopowego.
BikeYoke Revive: Dane techniczne
Średnica: 30,9 / 31,6mm
Hub: 125 / 160 / 185 mm
Kontrola: Stażysta
Zdalny: Zug
wewnętrzne funkcjonowanie: hydrauliczny
Cena: € 369
BikeYoke Revive: wsparcie testów wymiarów
Efektywny skok: 158mm
Minimalna głębokość wprowadzenia: 128mm
Maksymalna długość użytkowa: 332mm
Wysokość siedziska po złożeniu: 43mm
Waga: 651g (żyłka 150cm)
BikeYoke Revive: Montaż
Instalacja jest bardzo prosta. Dźwignia jest punktem wyjścia, w którym pociąg jest przewleczony i prowadzony przez obudowę zmiany biegów. Po przycięciu na odpowiednią długość metalowa beczka jest mocowana do pociągu. Aby upewnić się, że dzieje się to w odpowiedniej odległości od zaślepki linki, na dolnym końcu sztycy jest laserowo wycięty wskaźnik. Następnie oba są podłączone i Revive jest gotowy do użycia.
BikeYoke Revive: przetwarzanie
Ogólnie rzecz biorąc, BikeYoke Revive wygląda na bardzo wysoką jakość. Czysto obrobione frezowane części, czyste powierzchnie i przyjemny dotyk. Na uwagę zasługuje również dźwignia spustu. Naszym zdaniem jest to bardzo dobrze zrobione i w pełni nas przekonuje. Nie ma destrukcyjnej gry, nic nie wydaje się kruche.
BikeYoke Revive: funkcja
Szybkość pracy BikeYoke spełnia nasze oczekiwania i jest w sam raz. Dostępne są adaptery do Sram i Shimano do montażu dźwigni, a także opcja klasycznej obejmy. Dlatego każdy powinien mieć możliwość uzyskania odpowiedniego wariantu dla swojego roweru. Dźwignia dobrze leży w dłoni i jest naszym zdaniem obecnie wzorcem pod względem ergonomii. Instalacja i funkcjonalność są dopracowane w najdrobniejszych szczegółach.
Niezwykłą cechą słupka jest możliwość jego odpowietrzenia za pomocą klucza imbusowego na główce słupka. Wkładasz klucz imbusowy, częściowo obracasz zawór i dociskasz wspornik. W razie potrzeby proces jest powtarzany. Play lub sprężyny zniknęły. Ta funkcja jest wyjątkowa i działa niezawodnie. Chcielibyśmy tylko rzadziej z niego korzystać.
Kaski mówią
Jako punkt ujemny „częste odpowietrzanie” jest niewłaściwe !!! zajmuje 5 sek. a następnie jest częścią krótkiej kontroli przed jazdą, np. Hamulce, koła, przerzutki itp. w zestawie. System naprawdę nie jest podatny na awarie i może być również serwisowany przez samych doświadczonych hobbystów. Możesz spróbować tego w RockSchrott, Fox itp., Baw się dobrze. Kupiłem wtedy pierwszą serię, teraz jest to 2 1/2 roku temu i do tej pory nie miałem z nią ŻADNYCH problemów, nigdy nie kupiłbym kolejnego wsparcia!