Twórcy 9point8 twierdzą, że zostali producentem części z pasji. Jeśli przyjrzysz się bliżej butom Fall Line Inline, uwierzysz im. Może to również wynikać z faktu, że sami produkują wiele części.
9point8 Fall Line: Dane techniczne
Średnica: 30,9 / 31,6mm
Hub: 75 / 100 /125 / 150 / 175 / 200 mm
Kontrola: Stażysta
Zdalny: Zug
wewnętrzne funkcjonowanie: hydrauliczny
Cena: € 499,95
9point8 Fall Line: rekwizyt testowy wymiarów
Efektywny skok: 148mm
Minimalna głębokość wprowadzenia: 127mm
Maksymalna długość użytkowa: 324mm
Wysokość siedziska po złożeniu: 61mm
Waga: 609g (żyłka 160cm)
9point8 Fall Line: montaż
Podczas instalacji nie wszystko działa tak intuicyjnie jak przy innych podporach, warto rzucić okiem na instrukcję lub dobry film. Wdrożenie nie jest już wtedy trudne. Jest obsługiwany za pomocą linki zmiany biegów i obudowy. Osłona przykręcana jest do spodu wspornika, co jest zaletą, ponieważ nie ma ryzyka poluzowania się osłony lub zaciśniętego kabla podczas przesuwania wspornika w ramie. Dźwignia umożliwia różne ustawienia, z których wszystkie są tylko częściowo przekonujące.
9point8 Linia upadku: Przetwarzanie
W tym miejscu sprawdza się 9point8 Fall Line Inline. Trzeba szukać plastiku, wszystko jest drobno zmielone i anodowane. Podobają nam się powierzchnie poszczególnych części, które powstają w procesie obróbki skrawaniem. Nawet wysokiej jakości kuta część nie nadąża, po prostu nie wygląda tak precyzyjnie i precyzyjnie. To wrażenie wizualne utrzymuje się podczas montażu, a ręce zyskują również ten sam wgląd. Ale tego można się spodziewać, w końcu niektórzy kupują cały rower za cenę tego komponentu.
9punkt 8 Linia spadku: Funkcja
Czy funkcja może nadążyć za doskonałym wykonaniem? Mówiąc wprost: nie do końca. Opracowany przez 9point8 wkład opiera się na tzw. technologii DropLoc - sprężyna pneumatyczna połączona jest z mechaniczną blokadą i powinna być nie tylko znacznie bardziej wytrzymała niż konkurencja, ale ma też tę zaletę, że podpora utrzymuje swoją aktualną pozycję, jeśli pociąg powinien się raz rozerwać. W razie problemów ten system blokady można łatwo zresetować, naciskając pilota przez 10 sekund.
Sprężyna pneumatyczna wewnątrz 9point8 Fall Line działa przy stosunkowo niskim ciśnieniu ok. 35 PSI. Tym bardziej byliśmy zaskoczeni niezwykle dużą prędkością wysuwania - nawet zbyt dużą jak na nasz gust. Możesz opanować problem przy niższym ciśnieniu, ale wtedy, zgodnie z instrukcją obsługi, przy niskich temperaturach mogą wystąpić awarie. Siły działania pilota są przyjemne, sprzężenie zwrotne odczuwalne - niestety pilot, który na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo przemyślany, rozczarowuje ergonomią. Pomysł jest dobry: po odkręceniu śruby mocującej można go zamontować zarówno w pionie, jak i poziomie, czyli klasycznie obok rękojeści lub jako zamiennik spustu. To, że w praktyce nie działa to optymalnie, wynika głównie z tego, że manetka znajduje się bardzo daleko od kierownicy i powoduje konieczność zmiany chwytu podczas jazdy – bez względu na to, jak ostatecznie zamocowany jest pilot. Pomocny może być specjalny zacisk 1-by od 9point8 lub niedawno dostępny Digit Remote.
Schreibe einen Kommentar