Specialized wykorzystuje Grand Départ w Düsseldorfie i globalne zainteresowanie niemieckim kolarstwem jako okazję do eksperymentowania z innowacyjną koncepcją sprzedaży detalicznej: Specialized uruchamia tymczasowy sklep w sercu Düsseldorfu na czas przed, w trakcie i po Tour de France 2017 . Wyskakujący sklep zostanie otwarty 5 maja 2017 r. i będzie dostępny podczas premier produktów, wydarzeń dla klientów i dealerów oraz wydarzeń prasowych.
Niedługo Grand Départ w Düsseldorfie, silna niemiecka drużyna ProTour BORA - hansgrohe z mistrzem świata Peterem Saganem wywoła sensację na rowerach Specialized, a kolarski świat ponownie zwróci się ku Niemcom. Z tego powodu firma Specialized postanowiła poeksperymentować z innowacyjną koncepcją sprzedaży detalicznej i otworzyć tymczasowy sklep w sercu Düsseldorfu na czas przed, w trakcie i po Tour de France 2017.
Wyskakujący sklep zostanie otwarty 5 maja 2017 r. i będzie dostępny podczas premier produktów, wydarzeń dla klientów i dealerów, a także wydarzeń prasowych. Dzięki konceptowi marka chce zwiększyć swoją widoczność i osiągnąć efekty uczenia się. Pop-up store znajduje się w pobliżu Königsallee, w centrum Düsseldorfu. Popularna ulica handlowa przyciąga dziennie ponad 10.000 XNUMX odwiedzających i jest w centrum uwagi podczas pierwszych dwóch etapów Tour de France.
„Temat jazdy na rowerze nabiera w ostatnich latach coraz większego znaczenia w Düsseldorfie. Grand Départ jeszcze bardziej zwiększa znaczenie kolarstwa i pasji do sportu” – powiedział Donny Perry, starszy kierownik ds. rozwoju sprzedaży detalicznej w Specialized. „Korzystamy ze świadomości i chcemy zapewnić ludziom miejsce, w którym będą mogli dowiedzieć się więcej o Specialized oraz naszych wartościach i produktach”.
Koncepcja umożliwia łatwą konwersję i umożliwia Specialized ustalenie różnych priorytetów podczas istnienia sklepu: Sygnał startowy 5 maja inicjuje pierwszą fazę. Nacisk kładziony jest na jazdę na rowerze miejskim, a najważniejsze to nowe e-rowery w kategorii Specialized Turbo. Po dobrym miesiącu następuje zmiana: z okazji Grand Départ pod koniec czerwca sklep skupia się na motocyklach wyścigowych. Odwiedzający mogą zapoznać się ze współpracą Specialized z zespołami Pro Tour, takimi jak BORA - hansgrohe, Quick-Step Floors i Boels-Dolmans. Na pierwszy plan wysuwają się jazdy próbne, dyskusje eksperckie, bikefitting, porady i identyfikacja z kolarstwem oraz kompleksowy wgląd w świat Specialized. Oprócz aktualnego asortymentu na odwiedzających czekają wybrane i limitowane produkty z kategorii opon, obuwia i odzieży, które dostępne są wyłącznie w takiej formie w pop-up store. Dla Specialized tymczasowy sklep oznacza ekscytujące nowe doświadczenie, dzięki któremu marka ma nadzieję uzyskać wgląd w przyszłe strategie sprzedaży detalicznej. Wraz z istniejącym specjalistycznym handlem toruje drogę do przyszłości, która pozwala na nowe koncepcje i reaguje na zmieniające się rynki.
Otwarcie 5 maja 18:00
Wyskakujący sklep otwiera się 5 maja 2017 roku wraz z Wielkim Otwarciem, oficjalną imprezą otwierającą. Od godziny 18:00 serdecznie zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w obchodach i zapoznania się ze sklepem.
Wycieczka rowerem elektrycznym i życie codzienne: Test: Specialized Turbo Vado 4.0 – najpierw rower!
Test: Prezentacja nowego Urban E-Bike Specialized Turbo Vado 4.0, a Velomotion bierze udział w szczegółowej jeździe testowej. Sportowi Amerykanie ze Specialized nie byli tak naprawdę znani z rowerów elektrycznych w Europie, chociaż Specialized Turbo S (test tutaj) istnieje od pięciu lat, S-Pedelec z silnikiem w piaście tylnego koła - później także bez „S” jako 25er [...]