Test: Dyskretny, schludny wygląd ramy z wewnętrznie poprowadzonymi kablami integruje wydajność Bosch
systemu, nie chcąc go ukrywać. Macina jeździ z nim bardzo szybko, zwrotne, ale bardzo bezpieczne podwozie daje frajdę nawet z bagażem. Sztyca równoległoboczna (regulowana do różnych ciężarów) zapewnia wygodę. 10-biegowa przerzutka na poziomie Shimano XT działa precyzyjnie i dobrze komponuje się ze sportowym, eleganckim charakterem roweru. Amortyzowany widelec ze wspomaganiem pneumatycznym nie reaguje tak pewnie. Szczegóły, takie jak bagażnik systemowy z adapterem do różnych koszy i pudełek lub mostek z regulacją kąta, dopełniają rower. Pomimo sportowego wyglądu: na Macinie siedzisz bardzo zrelaksowany i raczej wyprostowany – na długie wycieczki i zakupy.
Piotr mówią
Sprawdź informacje o wadze dla KTM Macina Style 10 P5. Zgodnie z informacjami, które uzyskałem (sprzedawca, producent), rower ma DMC 118 kg, tj. łącznie z masą roweru, rowerzysty i bagażu, a nie obciążenie 119 kg, jak podano w raporcie z testu! Prosimy o zbadanie i poprawienie wyniku testu, ponieważ w przeciwnym razie może to spowodować zakłócenie konkurencji.