Test: Opuszczana kierownica i wyposażenie Ultegra sprawiają, że oczekujesz sportowca, ale rower z wydajnym silnikiem i 350 watów nie jest zbyt żwawy - zwłaszcza w górach; do 45 km/h, ale jest pchany. Ciężkie prowadzenie i ogólnie wyprostowana pozycja siedząca również zachęcają do spokojnego stylu jazdy – wysiadanie z siodełka nie wchodzi nawet w grę. Zmiana biegów przebiega bardzo płynnie dzięki precyzyjnemu układowi elektronicznemu Di2
(jedenaście biegów), hamowanie jest wyraźne dzięki hamulcom tarczowym. Amortyzowany widelec na kierownicy zapewnia wygodę, a sztyca z włókna węglowego sprawia wrażenie, jakby nie pozwalała na dużą elastyczność. Starannie wykończona aluminiowa rama i tak jest bardzo sztywna. Umiejętny detal: bagażnik wtapia się w sylwetkę motocykla w piękny, dyskretny sposób.
Schreibe einen Kommentar