Test: Brak bagażnika (można doposażyć) na sztywnej ramie Bulls dla tourera. Jest pięknie wykonany i integruje silnik Brose i baterię w rzucający się w oczy niepozorny sposób. Dzięki 20 biegom jazda w terenie jest łatwa, a silnik bardzo harmonijnie ją wspomaga. Pełne 650 Wh zapewnia dobry zasięg nawet na drogach gruntowych. Stabilność kierunkowa jest również ogromna, ale brakuje mu zwrotności niezbędnej dla prawdziwego crossowca. widelec amortyzowany
a hamulce tarczowe nie były do końca przekonujące. Siedzisz sportowy i zrelaksowany na Lacuba, również
szeroka kierownica i elementy sterujące oraz obsługa bardzo małego wyświetlacza są łatwe do trzymania. Dzięki jasnemu przedniemu światłu Bulls podkreśla, że naprawdę czuje się jak w domu na wszystkich drogach i ścieżkach.
Michał długi mówią
Witam wszystkich, jeżdżę tym motocyklem od maja 2017, w tym czasie przejechałem 4000 km na wszystkich nawierzchniach czy to betonowych czy szutrowych. Zasięg jest ogromny (130 km, 1500 hm) i zostaje jeszcze 1 linka, jeśli trochę popracujesz (mam 63 lata).
Wygodna, dobra część, która daje przyjemność z jazdy.
C Wilkensa mówią
Ten rower to marzenie! Łatwo było stworzyć najwyższą harmonię dzięki Thudbuster LT (zawieszenie siodełka premium), siodełku trekkingowemu Sculap i regulowanemu wspornikowi kierownicy. Solidne 🙂
Claudia W mówią
Szczerze mówiąc, 5 linii ma być testem?
Mam ponad 2017 km na rowerze (NJ 3.000) i zaczepia się i poprawia przód i tył.
Jedyne, co jest naprawdę bombowe, to bateria, żywotność baterii i silnik.
Sam rower może pochwalić się wcześniejszymi pochwałami, ale zawodzi w codziennym użytkowaniu.
Są to małe rzeczy, które moim zdaniem nie powinny pojawiać się w rowerze za 3.000 euro. Zależy mi na jakości, za to zapłaciłem.
-) Przednie światło zostało zamontowane na przednim widelcu. Najpierw urwała się wtyczka, potem na ostatniej trasie po prostu urwała się cała chłodnica i już jej nie było (dopiero później do tego doszedłem)
-) Odbłyśnik ma luźny styk raz po raz ... jest to spowodowane podłączeniem lub zainstalowaniem kabla na grzejniku ...
-) Pokrywy portu wyświetlacza oraz gniazda ładowania, a teraz także pokrywa silnika nie zamykają się prawidłowo (woda dostaje się lub może dostać się). Jest bardzo trudny z wieloma komponentami elektrycznymi.
-) Wyświetlacz pokazuje mi maksymalną prędkość 150 km/h i średnią 99 km/h (problem z oprogramowaniem) — wyświetlanie zasięgu jest prawidłowe tylko dla ostatnich 20-30 km.. czasami gwałtownie spada (tak, oczywiście, zawsze przyjmuje bieżące zużycie, ale nie jest bardzo dokładne)
-) Brak połączenia USB do telefonu komórkowego (mam już rowery za 900.-)
-) Przy dostawie brak pokrowca na oponę
Nie kupiłbym ponownie i nie mogę go polecić.
Zdecydowanie można uzyskać lepszą jakość gdzie indziej za te pieniądze.
Claudia mówią
Zapomniałem o czymś, ale jest to dla mnie bardzo ważne, zwłaszcza w trasie, gdzie ładowanie zajmuje dużo czasu, 5 godzin
Musi być szybka ładowarka, prawda?
Wennagel jutta mówią
Dokładnie to samo, miałem 3 razy przebitą oponę w ciągu roku, zmiana biegów na starcie zacinała się, w terenie zacinała się między biegami, nic już nie działało. 4 tygodnie temu pod koniec górskiej wycieczki pękł łańcuch! W warsztacie stwierdzono również, że koła zębate (1 rok po zakupie) były zdeformowane i zostały całkowicie wymienione. Wczoraj chcieliśmy odjechać, brak prądu. Ten rower naprawdę nie jest godny polecenia, chyba że zostawisz go w garażu :)) Szkoda, optycznie mówiąc, to był mój rower. Jeżdżę na rowerze od około 63 lat i nigdy nic takiego mi się nie przydarzyło.