Inside Blog autorstwa Luke'a Wilka
Nadal jesteśmy w zimnych Niemczech, ale to dla nas żaden problem, bo jak wszyscy wiemy, „nie ma złej pogody”, są tylko „złe ubrania”.
Podczas gdy Kittel, Degenkolb and Co. zbierali już pierwsze wyścigowe kilometry w Australii i Dubaju, my mogliśmy wyruszyć w trasę w dni z minusowymi stopniami i śniegiem. Oczywiście były też dni, kiedy nie mogliśmy trenować w trasie. Kiedy pogoda była szczególnie zła, nasz trener Gerald Mortag wymyślił urozmaicony trening. A żeby trening siłowy i rolkowy nie stał się zbyt monotonny, rozgrywaliśmy mecze piłki nożnej i koszykówki na sali gimnastycznej.
Wszyscy sportowcy brali udział z dużą zabawą i ambicjami.
Od 1 do 12 W lutym pojechałem na pierwszy obóz treningowy na kolarską wyspę Majorkę, aby optymalnie przygotować się do nadchodzącego sezonu. Podczas 12 dni na wyspie miałem świetną pogodę, a co za tym idzie świetne warunki. Udało mi się więc bez większych trudności zrealizować plan treningowy mojego trenera Geralda Mortaga – w planie było zbieranie kilometrów.
Aby zapewnić różnorodność, Mortag uwzględnił w planie różne treści treningowe, takie jak sprinty i siła na rowerze. Po 12 dniach na wyspie moje saldo przebiegów wyniosło prawie 1000 km. Teraz trzeba było wracać do domu, gdzie było trochę chłodniej, gdzie mówiono: „Nie choruj.” Bo kolejny obóz treningowy w Chorwacji już za trzy tygodnie.
W domu moja grupa treningowa wykorzystała pogodę jak najlepiej. Jechali po drodze tak często, jak tylko mogli. W dni, kiedy nie było mowy o treningu ulicznym, nadal spotykali się na wspólnym treningu siłowym i rolkowym.
Przed wyjazdem na obóz treningowy KLD (diagnostyka siłowo-wydolnościowa) w Erfurcie jest w programie dla nas sportowców. Odbywa się to w celu określenia wartości tętna dla różnych sesji treningowych, abyśmy trenowali we właściwych obszarach.
W Chorwacji również czas zbierać kolejne kilometry, aby dobrze przygotować się do nowego sezonu. Ponieważ, jak mówi przysłowie: „Zimą kierowca wyścigowy jest stworzony”.
Nasze stowarzyszenie SSV Gera 1990 eV wymyśliło coś, co zapewni najlepsze warunki w szkołach. Na przykład w lutym oprócz nowej sali do ćwiczeń dostaliśmy pokój do nauki i odrabiania lekcji. Tam my, sportowcy, mamy możliwość wspólnego odrobienia pracy domowej.
W tym kontekście bardzo dziękuję firmie Nutzfahrzeuge Herrmann za sfinansowanie i pomoc w realizacji sali szkolnej oraz firmie Nexory za udostępnienie dwóch komputerów.
Kiedy wrócimy z Chorwacji, nowy sezon wreszcie się rozpocznie.
Zanim wyruszymy na pierwszy federalny wyścig kontrolny 02.04.2017 kwietnia XNUMX r., w harmonogramie jest jeszcze jeden lub dwa mniejsze wyścigi, na których możemy sprawdzić naszą formę i zobaczyć, jak dobrze pracowaliśmy zimą.
Naszym celem jest pokazanie, że jesteśmy potężną grupą, z którą trzeba się liczyć.
Schreibe einen Kommentar