Rynek: Canyon Ultimate CF SLX w swojej obecnej formie z 2017 roku jest obecnie w trzecim roku modelowym i przez wielu nadal uważany jest za jeden z najlepszych dostępnych obecnie motocykli wyścigowych. Dziś producent z Koblencji zaskoczył wszystkich prezentacją Canyon Ultimate CF EVO - nowy model to odpowiedź Canyona na pytanie, które sobie zadał: "Jak blisko jesteśmy idealnego roweru szosowego?"
Dział rozwoju niemieckiego sprzedawcy bezpośredniego pręży muskuły z nowym Canyon Ultimate CF Evo. Canyon z dumą opisuje nowy model jako „szczyt ewolucji rowerów szosowych” i stwierdzenie „jak powinien wyglądać wysokiej klasy rower szosowy w dzisiejszych czasach”. warianty modelu i jako zestaw ramy brzmią imponująco: waga ramy 665 gramów (+ 270 gramów widelca) bez kompromisów w zakresie sztywności lub trwałości, według Canyon, to ogłoszenie, które powinno wywołać poruszenie w wielu miejscach.
Pomysł na Canyon Ultimate CF EVO pojawił się podczas opracowywania obecnego modelu Ultimate CF SLX. Fakt, że rozwój zajął teraz tak dużo czasu, był częściowo spowodowany faktem, że pracujesz z włóknami węglowymi, które nigdy wcześniej nie były używane w branży. Sekret wyjątkowo niskiej wagi i wysokiej sztywności tkwi również w tych włóknach. Ten zaawansowany technologicznie układ karbonowy został zastosowany nie tylko w samej ramie, ale także w widelcu, sztycy i kokpicie.
Canyon Ultimate CF EVO – Dwa warianty modeli od 4,96 kg do 10.000 XNUMX EUR
Oczywiście taka zaawansowana technologicznie rama wymaga również odpowiedniej konstrukcji. Dlatego też najtańszy z dwóch obecnie dostępnych wariantów modelu, czyli Canyon Ultimate CF EVO 10.0 SL kosztuje 10.000 10.0 euro, a Ultimate CF EVO 13.000 LTD kosztuje nawet 4,96 XNUMX euro. Ale dostajesz też szlachetne dodatki m.in. Clavicula i Lightweight oraz łączną wagę od XNUMX kg. Wariant SL ma na celu odwołanie się do fanów lekkiej konstrukcji, podczas gdy model LTD reprezentuje szczyt tego, co jest obecnie wykonalne.
Canyon Ultimate CF EVO 10.0 SL – lekki
Nowa kula Canyona waży mniej niż 5 kg. Ultralekką ramę uzupełniają między innymi koła Meileinstein Obermayer firmy Lightweight, napęd SRAM Red, korba Clavicula i wbudowany kokpit. Koszt: 10.000 XNUMX EUR
Canyon Ultimate CF EVO 10.0 LTD – zaawansowany technologicznie bolid za 13.000 XNUMX euro
Nowa czołówka programu rowerów szosowych Canyon nazywa się Ultimate CF EVO 10.0 LTD. Tutaj fani zaawansowanych technologii znajdą coś dla siebie: grupa SRAM eTap, korba Clavicula M³ z miernikiem mocy SRM i lekkie koła Milestone sprawią, że prawie każdemu fanowi rowerów wyścigowych cieknie ślinka. Przy wadze 5,8 kg waży nieco więcej niż lekki model SL, a także jest sporo droższy za 13.000 XNUMX euro.
Rama Canyon Ultimate SL EVO – dla indywidualistów
Ale jeśli wolisz sam zbudować tak szlachetną ramę lub nie podobają ci się warianty Canyon Edel lub są one zbyt drogie, możesz również użyć zestawu gołej ramy z widelcem, sztycą i zintegrowanym kokpitem i skompletować go zgodnie z do własnych pomysłów. Dostępne dla mechanicznych i elektronicznych grup osprzętu, początkowa inwestycja w wysokości 3.299 € nie jest tak wysoka jak w przypadku kompletnych motocykli.
Markus mówią
Świetny rower, już nie mogę się doczekać jazdy próbnej w następnym dniu testowym w Koblencji.
Erwina Lamma mówią
Czy do tej ramy można zamontować hamulce montowane bezpośrednio?