Oświetlenie Sigma Sport Sportster / Mono
Najbardziej uderzającą cechą Sigmy jest zielone świecące logo na górze, które służy jako wskaźnik pojemności. Jednak jasność lampy nie spełniła oczekiwań w tym przedziale cenowym: Sigma zapewnia bardzo dobrą widoczność na odległość od 5 do 15 m, ale zakres zbliżeń pozostaje w dużej mierze ciemny. Ponadto pole światła jest bardzo wąskie; nawet pachołki drogowe ustawione 1,5 m od centralnej osi naszego „układu eksperymentalnego” są ledwo rozpoznawalne. Ogólnie rzecz biorąc, pole świetlne Sportstera jest mniejsze niż jego niedrogiego siostrzanego modelu Roadster. Z drugiej strony czas świecenia jest znacznie dłuższy; dopiero po pięciu i pół godzinie światło zauważalnie blaknie.
Tylne światło Mono, które pasuje do przedniego światła, jest dość jasne, ale nie emituje zbyt wiele na boki.
Wyczucie i działanie Sigma Sport Sportster/Mono
Sportster włącza się przy minimalnym wysiłku za pomocą podwójnego naciśnięcia; możliwe jest przełączanie między trybami. Uchwyt, na który nasuwa się lampę, posiada solidny składany zawias oraz swoiste zamknięcie na grzechotkę i umożliwia bezpieczne, błyskawiczne mocowanie na kierownicy. Tylne światło mocowane jest za pomocą gumowego pierścienia.
Dane techniczne Sigma Sport Sportster / Mono
obciążniki
Lampa 73 g/oprawka 25 g
Światło tylne 40 g z elastycznym paskiem
Wymiary (DxSxW)
Lampa ok. 9x3x3 cm
Światło tylne ok. 4,5×4,5×4 cm
Funkcje
Lampa: 2 tryby
Światło tylne: wł./wył
Akcesoria
Ładowanie wtyczkę
kabel USB
Jasność lampy według producenta: k. A./40 luksów
Maksymalny czas świecenia lampy według producenta: 7 h
Czas świecenia w najjaśniejszym trybie w teście: 6:50 h (spadek jasności po ok. 5:30 h, migotanie od ok. 6:00 h)
Schreibe einen Kommentar