Kolarstwo: Drużyna wyścigowa, która od kilku lat ściga się na rosyjskiej licencji jako Team Katusha, wystartuje w przyszłym roku z niemieckim współsponsorem i szwajcarską licencją jako Katusha-Alpecin. Nie tylko dzięki zaangażowaniu Tony'ego Martina, powinien to być jeden z najbardziej ekscytujących projektów nadchodzącego sezonu.
Katusha Alpecin 2017: Transfery
Odloty
Siergiej Czerniecki (Astana)
Jacopo Guarnieri (FDJ)
Władimir Isajczow
Dmitrij Kozonczuk (Gazprom-Rusvelo)
Aleksander Porsew (Gazprom-Rusvelo)
Joaquim Rodriguez (Bahrain Merida)
Jegor Silin
Aleksiej Tsatevich (Gazprom Rusvelo)
Jurgen Van den Broeck (LottoNL-Jumbo)
Anton Worobiew
Zwiększenia
Jenthe Biermans (SEG Racing)
Jose Gonçalves (Caja Rural)
Reto Hollenstein (kolarstwo IAM)
Robert Kiserlovski (Tinkoff)
Maurits Lammertink (Roompot – pomarańczowy peleton)
Tony Martin (Etixx – Szybki krok)
Marco Mathis (NeoPro)
Baptiste Planckaert (Walonia – Bruksela)
Mads Würtz Schmidt (zespół Virtu ProVeloconcept)
Rick Zabel (BMC)
Drużyna 2017 (wstępne)
Maksym Biełkow
Jenthe Biermans
Sven Eric Bystrom
Jose Gonvalvesa
Marco Hallera
Reto Hollensteina
Roberta Kiserłowskiego
Paweł Koczetkow
Aleksander Kristoff
Wiaczesław Kuzniecow
Mauritsa Lammertinka
Alberto Losada
Tiago Machado
Matwiej Mamykin
Tony Martin
Marco Mathisa
Michał Morkow
Baptiste’a Planckaerta
Nilsa Politta
Jonathana Resrepo
Szymon Spilak
Czysto Taaramäe
Anioł Vicioso
Madsa Würtza Schmidta
Ricka Zabela
Ilnur Zakarin
Nowości rowerowe: Co szef zespołu Katusha-Alpecin mówi o niemieckojęzycznych nowicjuszach
Kolarstwo: Wczoraj w Hiszpanii zaprezentowano koszulkę i drużynę Katusha-Alpecin. Byli tam również niemieckojęzyczni nowicjusze w zespole: Tony Martin, Rick Zabel, Marco Mathis i Reto Hollenstein. Nowy szef zespołu, José Azevedo, skomentował wszystkich nowoprzybyłych. José Azevedo o Tonym Martinie: Mamy różne cele dla wszystkich kierowców. Jeśli […]
Katusha-Alpecin 2017: rowery drużynowe i sprzęt
Partnerstwo między Katusha i Canyon z Koblencji będzie kontynuowane również w przypadku Katusha-Alpecin: w większości wyścigów mężczyźni ponownie zajmą swoje miejsca na Canyon Ultimate CF SLX, który prawdopodobnie ponownie zostanie zaprojektowany w typowej dla Katusha czerwieni w nadchodzącym sezonie staje się. Nowym narzędziem pracy Tony'ego Martina w jego podstawowej dyscyplinie na czas będzie nowy Canyon Speedmax CF SLX, na który aktualny mistrz świata w jeździe na czas czekał od czasu swojego zaangażowania: „Uważam też, że rowery Canyon są świetne i jest to szczególnie ważne dla mnie jako zawodnika jazdy na czas” powiedział wówczas.
Nowości produktowe: Katusha: Teraz z własną linią odzieży Katusha Sports
Kolarstwo / Rynek: W Katusha Sports zaprezentowano kilka nowych linii odzieży, które zostały zaprojektowane i opracowane we współpracy z profesjonalnym zespołem Katusha (od 2017: Katusha-Alpecin). Nowy zespół Tony'ego Martina rozpocznie kolejny sezon na szwajcarskiej licencji - nic więc dziwnego, że Katusha [...]
Strój Katushy na nadchodzący sezon został zaprezentowany w miniony weekend w ciepłej Hiszpanii – nie ma żadnych eksperymentów, aw 2017 roku kolarze Katusha-Alpecin znów będą łatwo rozpoznawalni w peletonie w czerwonym stroju. Linia ubrań dla nieprofesjonalistów, którą Katusha zaprezentowała kilka tygodni temu, to zupełna nowość.
Katusha-Alpecin 2017: Przewrót z dużym ryzykiem
Nowości rowerowe: Tony Martin: „Nie każda zmiana jest automatycznie postępem”
Kolarstwo: Dziś w Benidorm w Hiszpanii odbyła się prezentacja zespołu Katusha-Alpecin. Zaprezentowano nie tylko drużynę, ale także nową koszulkę. Był tam nowicjusz Tony Martin. Czterokrotny mistrz świata w jeździe na czas odpowiadał następnie na pytania widzów w transmisji na żywo Eurosportu na Facebooku. Tony Martin teraz na czerwono zamiast na niebiesko Dla nas widzów, […]
Zespół Katusha-Alpecin wystartuje w 2017 roku z licencją ze Szwajcarii. W osobie Reto Hollensteina można się jednak wzmocnić tylko Szwajcarem. Do zespołu dołącza trzech Niemców: Rick Zabel i dwaj mistrzowie świata w jeździe na czas Marco Mathis i Tony Martin. Po odejściu figuranta Joaquima Rodrigueza i wielu innych kierowców odpowiednia jest również zmiana. To mocno wskazuje, że coraz większy nacisk będzie położony na Ilnura Zakarina, bo prawdziwego następcę Purito nie ma. Po zeszłorocznym odejściu Daniela Moreno to kolejny rozlew krwi, który zespół musi zrekompensować. A na pewno nie będzie to łatwe, bo sam Alexander Kristoff był odpowiedzialny za ponad połowę tegorocznych zwycięstw. Nadzieje na rok 2017 pokładają też w nim i Zakarinie, ale czy ten skład wystarczy na dobry sezon?
Nowa ekipa Katusha-Alpecin na przyszły rok 🚴♀️ pic.twitter.com/4KFBSppYqL
— zakarin ilnur (@IlnurZakarin) 3. Grudnia 2016
Tony Martin z pewnością nie tylko zaangażuje się w kierowanie zespołem jako dobry zawodnik na czas. Sam Niemiec ma nadzieję, że w przyszłości będzie mógł odgrywać lepszą rolę w klasykach. Pytanie tylko, na jakim terenie to powinno być, ponieważ Kristoff jest wyraźnym kapitanem w wyścigach płaskich, a Zakarin jest gotowy, gdy robi się pagórkowaty. Tak czy inaczej: Ci trzej znani piloci będą musieli to zrobić dla Katushy-Alpecin w 2017 roku, ponieważ rząd za nimi zdecydowanie nie jest jednym z zwycięskich kandydatów. W przeciwnym razie zespół wydaje się być wyposażony tylko w typowych pomocników. Do największych talentów z pewnością należą 22-letni Matvey Mamykin, Jhonatan Restrepo i Nils Politt. Ale czy będą w stanie dokonać wielkiego skoku w 2017 roku? Wyraźnej poprawy wydajności można się spodziewać po Rein Taaramäe i Simon Spilak. Ci dwaj mogliby zapewnić potrzebne wyniki, gdyby topowe trio się załamało. Jeśli to też się nie stanie, rok 2017 może być najgorszym sezonem Katushy.
Schreibe einen Kommentar