Market / Eurobike: Holenderski producent Koga zaprezentował na targach Eurobike kilka zupełnie nowych modeli. Jedną z najważniejszych atrakcji jest niewątpliwie nowy Colmaro: wszechstronny rower długodystansowy z aluminiową ramą, który będzie również dostępny w wersji Gravel. Nowy e-rower E-Xite również przyciągał wiele ciekawskich spojrzeń swoim prostym wyglądem i przemyślanymi rozwiązaniami.
Koga Colmaro: Uniwersalna platforma wytrzymałościowa z genami Gravel
Colmaro to nowość w portfolio holenderskiego producenta założonego w latach 70-tych. Wiosną na rynek trafią na razie trzy modele, które łączy jedna rama: Koga stosuje tu aluminium, aby utrzymać ceny w atrakcyjnym przedziale, a jednocześnie móc osiągnąć niską wagę . Szwy spawalnicze są gładkie - Colmaro wizualnie przypomina swoje węglowe odpowiedniki. Nowoczesne elementy ramy, takie jak zwężająca się główka ramy i mocowany na wcisk suport są teraz obowiązkowe. Kable i linki biegną całkowicie wewnątrz ramy, a sprytne rozwiązania, takie jak zintegrowany zacisk zacisku sztycy podsiodłowej, dopełniają pozytywnego wrażenia. Nowość będzie również dostępna tylko z hamulcami tarczowymi - ograniczniki tarcz wyraźnie przewyższają teraz hamulce szczękowe, szczególnie w docelowym obszarze wytrzymałościowym.
Koga jest szczególnie dumny z możliwości wyposażenia Colmaro w błotniki. Co jest w nim takiego specjalnego? Zamiast dobrze znanych oczek na śruby do błotników zastosowano tu ukryte punkty mocowania, w które po prostu wpina się specjalnie wyprodukowane plastikowe błotniki. Wystarczy przykręcić widelec: Na spodzie korony widelca znajdują się dwie śruby, które bezpiecznie utrzymują blachę na miejscu.
Oprócz dwóch modeli wytrzymałościowych z grupą 105 lub Ultegra od Shimano, pojawi się również gravel oparty na Colmaro. Ten ostatni będzie wyposażony w 1-biegową grupę Rival 11 od SRAM i 35-milimetrowe opony Schwalbe obracające się w dobrze zwymiarowanym tylnym trójkącie i widelcu. Wersja Gravel otrzymała również karbonową sztycę i wygodniejszą kierownicę. Ceny Colmaros nie są jeszcze w 100% pewne – podstawowy model będzie prawdopodobnie kosztował około 1.400 euro, podczas gdy prawdopodobnie będziesz musiał wydać około 2.000 euro na rower szutrowy. Wszystkie modele trafią do sprzedaży wiosną 2017 roku.
Koga E-Xite: Prosty elektryczny rower turystyczny o szerokim zakresie zastosowań
E-Xite to także nowość w Koga: sportowy e-rower jest dostępny w dwóch wersjach; Podczas gdy E-Xite N8 z przerzutkami w piaście Shimano Nexus, Hebie Chainglider, widelcem Koga Feathershock i nieco płynniejszym silnikiem Bosch Active Line powinny spodobać się rowerzystom turystycznym, którzy preferują wygodę, E-Xite pokazuje również swoją sportową stronę. Drugi model, z 10-biegową przerzutką, widelcem w całości z włókna węglowego, hydraulicznymi hamulcami tarczowymi, a przede wszystkim żwawym napędem Performance CX, jest wyraźnie skierowany do częstych kierowców i osób dojeżdżających do pracy, które szukają niezawodnego, a przede wszystkim sportowego towarzysza dla miasta i kraju.
Oba warianty są wyposażone w opony o szerokości 42 mm, stałe błotniki z prostym bagażnikiem i oświetleniem. Oba modele będą również dostępne jako modele damskie i męskie. Od wiosny przyszłego roku nowe e-rowery Koga powinny być dostępne do zakupu i jazdy próbnej u wyspecjalizowanych dealerów. Jeśli chodzi o ceny, w tej chwili zachowuje się niski profil.
Schreibe einen Kommentar