Rynek: Stevens Jura, który został wprowadzony w zeszłym roku, otrzyma kolejny dodatek na rok modelowy 2017: cztery warianty z nowo opracowaną ramą karbonową zostały dodane do istniejących modeli aluminiowych. Na uwagę zasługuje nie tylko wyważona geometria, ale przede wszystkim bardzo atrakcyjna cena.
Ze 120 mm, umiarkowaną geometrią z dużym zasięgiem i raczej luźnym kątem główki, Stevens Jura należy do nowoczesnej rasy rowerów maratońskich, które świetnie sprawdzają się również jako sportowy rower terenowy lub dobroduszny rower terenowy. Na Eurobike Media Days w Kirchberg producent z dalekiej północy zaprezentował w pełni wszechstronny dodatek z włókna węglowego Jura Carbon. Nic dziwnego, że geometria oparta jest na aluminiowym odpowiedniku, a ustawienie oczywiście pozostaje takie samo - ale waga ramy i całych rowerów znacznie spada.
W pełni karbonowa rama waży zaledwie 2020 g, nieco tańszy model z aluminiowym tylnym trójkątem również waży znacznie poniżej 2.500 kg i waży 3 g. Ten ostatni jest używany tylko w podstawowym modelu Stevens Jura Carbon – wszystkie inne warianty wyposażenia mają również tylny trójkąt wykonany z włókna węglowego. Wszystkie ramy mają nowy standard Boost i wspólny rozmiar kół: podczas gdy najmniejszy rozmiar 16″ to wciąż 27,5″, pozostałe rozmiary ram są dostępne tylko z dużymi kołami 29″.
Przegląd modeli Stevens Jura Carbon
Rama: Stevens Jura w całości z włókna węglowego
Amortyzowany widelec: FOX 32 Float Factory 120mm
Szok: Fabryka FOX DPS
Napęd: Shimano XTR Di2
Koła: DT Swiss XR1501 Spline One
Cena: € 6.999
Rama: Stevens Jura w całości z włókna węglowego
Amortyzowany widelec: FOX 32 Float Performance 120 mm
Wstrząs: wydajność FOX Float DPS
Napęd: Shimano Deore XT Di2
Koła: DT Swiss M1700 Spline Two
Cena: € 4.999
Rama: Stevens Jura w całości z włókna węglowego
Amortyzowany widelec: FOX Float 32 Performance 120mm
Wstrząs: wydajność FOX Float DPS
Napęd: Shimano Deore XT M8000
Koła: DT Swiss M1700 Spline Two
Cena: € 4.299
Schreibe einen Kommentar