Rynek: Wraz ze Stromerem ST2 S, szwajcarski producent przedstawia swój nowy S-Pedelec klasy premium z największym akumulatorem w branży, elektroniczną przekładnią XTR Di2, obsługą prędkości do 45 km/h, czterotłokowymi hamulcami i zintegrowanym zabezpieczeniem przed kradzieżą. Zaledwie kilka dni temu ten ostatni był w stanie wyśledzić w Pradze pedeleka, który został skradziony w Monachium dzięki połączeniu GPS.
To koszmar każdego właściciela roweru: niczego nie podejrzewający biegniesz do swojego zestawu kół, którego nie ma już w miejscu, w którym go właśnie podłączyłeś. Tak stało się 8 kwietnia tego roku w Monachium. Nowy Stromer ST2 S pary z Monachium został skradziony z piwnicy, która najwyraźniej była szpiegowana i włamywana. Ale złodzieje liczyli się bez zintegrowanej ochrony przed kradzieżą. Właściciel aktywował tryb kradzieży na e-rowerze za pomocą aplikacji na smartfona. To nie tylko blokuje silnik, ale także światła zaczynają dziko migać i nie można ich już dezaktywować na rowerze. Ponadto wysyła sygnał GPS, który można zlokalizować za pomocą aplikacji i pokazuje właścicielowi lokalizację jego roweru.
Tak też było w przypadku kradzieży w Monachium: Stromer ST2 S zgłoszony z Pragi, a dokładniej ze złomowiska rowerów w czeskiej metropolii. Właściciel zadziałał szybko, wsiadł do samochodu i pięć godzin później stał przed zamkniętym domem na wspomnianym złomowisku, gdzie zobaczył migające światła swojego e-roweru. Z pomocą miejscowej policji odzyskał swój dobytek.
Ale pedeleki premium ze Szwajcarii oferują znacznie więcej niż oczywiście niezwykle skuteczną ochronę przed kradzieżą. Silnik Syno-Drive, opracowany przez nas i zintegrowany z tylnym kołem, dostarcza 500 watów i wspiera kierowcę przy prędkościach do 45 km/h. Dzięki akumulatorowi 983 Wh, największemu ze wszystkich obecnie dostępnych e-rowerów, możliwe są zasięgi do 180 km pomimo akumulatora w tylnym kole. Pomaga w tym również funkcja rekuperacji, która wykorzystuje część energii hamowania do ładowania akumulatora podczas jazdy.
Wyposażenie Stromera ST2 S jest również przepyszne: jest przerzucane przez elektroniczną grupę Shimano XTR Di2, a Magura MT5, jeden z najmocniejszych i najlepszych obecnie dostępnych na rynku hamulców, zapewnia niezbędną siłę hamowania. Opony Continental o dużej pojemności i samodzielnie opracowany widelec z włókna węglowego zapewniają, że komfort nie ucierpi zbytnio nawet na złych ścieżkach rowerowych. Dzięki zintegrowanemu z konstrukcją oświetleniu Supernova, które wykorzystuje czujnik światła do przełączania między światłami do jazdy dziennej i światłami mijania, a nawet oferuje opcję świateł drogowych o mocy 1.600 lumenów dla szczególnie ciemnych dróg, jazda nocą nie stanowi problemu.
Oczywiście rower taki jak Stromer ST2 S ma swoją cenę: szwajcarski producent żąda 8.990 euro za swój premium S-Pedelec, który jest już dostępny.
Schreibe einen Kommentar