Kolarstwo: Pierwszą potwierdzoną drużyną będzie francuska druga liga Direct-Energie w niedzielę na torze Paris-Roubaix z hamulcami tarczowymi. Zostało to ogłoszone dzisiaj przez dostawcę wyposażenia zespołu BH Bikes. Zespoły Lampre-Merida i Roompot-Oranje Peloton jeździły już na hamulcach tarczowych we Flandrii.
W tegorocznych wyścigach poprzedzających Tour of Flanders hamulce tarczowe nadal miały status egzotyki, pomimo oficjalnej zgody UCI. Wydaje się jednak, że powoli się to zmienia – w ostatnią niedzielę dwie drużyny wystartowały z Lampre-Merida i Roompot-Oranje Peloton z hamulcami tarczowymi zamiast szczękowych. Francuski ProContinental Equipe Direct Energy również dołączy w ten weekend do Paris-Roubaix.
rowery wyścigowe: Eurobike 2015: BH G7 Disc - hiszpański samochód wyścigowy z hamulcami tarczowymi
Jazda próbna: G7 Disc, tradycyjny hiszpański producent BH, przedstawia dynamiczną wyścigówkę z hamulcami tarczowymi. Rower testowy był modelem przedprodukcyjnym; ale i tak było widać, że ten rower ma ogromny potencjał. W 1909 roku bracia Domingo, Juan i Cosme Beistegui rozpoczęli produkcję broni w Kraju Basków. Po zakończeniu I wojny światowej osiodłali […]
Prognoza pogody na niedzielny punkt kulminacyjny klasycznego sezonu nadal zapowiada suche warunki, ale wymagający tor, wiele utwardzonych nawierzchni oraz zakurzone i błotniste odcinki powinny być idealnym terenem dla hamulców tarczowych. Dlatego nie powinno być zaskoczeniem, jeśli na linii startu w Compiegne zobaczymy kilka zespołów, które stawiają na motocykle zespołowe z nowoczesnymi hamulcami. Oficjalnie tylko Direct-Energie ogłosiło to w tej chwili: kolarze wyruszą na bruk Roubaix na BH G7 Disc.
Schreibe einen Kommentar