Rynek: Specjalista od grawitacji, firma YT Industries, nie tylko dała swoim modelom zjazdowym i enduro TUES i CAPRA nową warstwę farby na nadchodzący sezon, ale także dała im nowe podwozie. Wyposażone w komponenty FOX, najlepsze modele z obu serii są skierowane przede wszystkim do kierowców wyścigowych i profesjonalnych jeźdźców.
Rozbudowane możliwości konfiguracji w zakresie odbicia i kompresji zapewniają idealne dopasowanie roweru do rowerzysty i toru. Aby uzyskać maksymalne osiągi, wyposażenie profesjonalnych motocykli jest również w pełni dostosowane do wyścigów. Oprócz ekskluzywnego zawieszenia FOX modele zjazdowe i enduro TUES i CAPRA są nadal dostępne z amortyzowanymi widelcami i amortyzatorami RockShox.
YT Industries WTO: Broń zjazdowa
Cel jest prosty: z TUES kolarze powinni ustanowić swoje najlepsze czasy na zjazdach! W zależności od indywidualnych preferencji, wymagań i wreszcie portfela, YT Industries oferuje wyrafinowany pocisk downhillowy o skoku 208 mm z tyłu w trzech wersjach.
Topowy model serii to potwierdza WTORKI CF Pro z grubym widelcem amortyzowanym Fox 40 Float Factory i amortyzatorem Fox Float X2 Factory. Wraz z zawieszeniem Fox, YT Industries wyposażyło CF Pro w zupełnie nowe zawieszenie, które ma w pełni wykorzystywać swoje atuty, szczególnie w wyścigach. Według producenta pocisk w rozmiarze S waży zaledwie 15,4 kilograma. Natomiast cena sprzedaży wynosząca 4.999,00 XNUMX EUR waży znacznie więcej.
Jest to również gotowe do wyścigu WT CF Comp za 3.499,00 euro. Jako wymarzona kombinacja, YT Industries zainstalowało amortyzowany widelec RockShox BoXXer Team i amortyzator RockShox Vivid R2C w CF Comp. Rower jest wyposażony w trzynaście korb LG1+, przerzutki SRAM X9 i hamulce SRAM Guide RS. YT Industries określa wagę TUES CF Comp na 16,6 kilograma w rozmiarze S.
YT Industries zachowuje to specjalnie dla młodych talentów z niewielkim budżetem WTOREK AL gotowy. Przy cenie 2.299 euro młodzi jeźdźcy powinni móc rozpocząć przygodę ze sportami zjazdowymi. Komponenty są imponujące: amortyzowany widelec RockShox Boxxer RC, amortyzator RockShox Kage RC i wbudowane komponenty Race Face naprawdę nie są złymi rodzicami. Według producenta rower w rozmiarze S mieści się tuż poniżej granicy 18 kg.
YT Industries CAPRA CF: enduro z włókna węglowego spełniające wysokie wymagania
Modele CAPRA CF to karbonowa wersja popularnego enduro. Tutaj również o uwagę kupujących walczą trzy wersje. Różnorodność jest widoczna nie tylko w zainstalowanych komponentach, ale także w skoku sprężyny.
,de Wyścig CAPRA CF Pro został stworzony specjalnie dla wrażliwych zawodników i surferów szlakowych. Zarówno widelec amortyzowany Fox 36 Float Factory 160, jak i amortyzator Fox Float X2 Factory imponują pierwszorzędnymi możliwościami regulacji. CAPRA CF Pro Race oferuje 170 mm skoku z tyłu, a 160 mm z przodu wygładza szlak. Waga w rozmiarze S to 12,8 kg. Rakieta terenowa jest dostępna za 4.999,00 XNUMX EUR.
Jest o 400 gramów cięższy, ale tańszy o 600 euro CAPRA CF Pro. Amortyzowany widelec Fox 180 Float Factory 36 gwarantuje komfortowy skok zawieszenia 180 mm. Podobnie jak w modelu Race, za ujarzmienie tylnej części odpowiada fabryczny amortyzator Fox Float X2. Wyposażony w koła Mavic Crossmax XL Pro, przerzutki SRAM X01 i korbę e*thirteen TRS+, tworząc bardzo spójny pakiet.
Podobnie jak w przypadku pozostałych dwóch modeli CAPRA CF, CAPRA CF Komp napęd 1×11 i sztyca RockShox Reverb Stealth w standardzie. Jeśli chodzi o podwozie, 13,5-kilogramowe enduro wykorzystuje amortyzator RockShox Lyrik RCT3 170 i RockShox Monarch Plus RC3, co daje skok sprężyny 170 mm z przodu i 165 mm z tyłu. Cena wynosi 3.599,00 euro.
Schreibe einen Kommentar