Rynek: Nowy Habit powinien być rowerem górskim na każdą okazję - zarówno na strome podjazdy, jak i na wyboiste szlaki. Cannondale obiecuje zwinną i wszechstronną gwarancję zabawy.
„To rower, którego wcześniej nie mieliśmy w naszej ofercie”, mówi Peter Vallance, Product Manager MTB w Cannondale, opisując nową linię habitów, która jest świetną zabawą”. pod górę i naprawdę pozwól mu zjeżdżać z górki na szlakach. Aby zapewnić idealną wszechstronność, Cannondale polega na całkowicie nowo opracowanej geometrii dla Habit. Oferowane są trzy wersje ram: w pełni karbonowa, karbonowo-aluminiowa i aluminiowa. Kierownica ma wszędzie 68°, kąt rury podsiodłowej to 74°. Tylne widełki są raczej krótkie i mają 429 mm. To powinno sprawić, że rower będzie szybki i zwinny.
Podpory siodełka Zero Pivot zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić większą sztywność boczną, a jednocześnie umożliwić lepszą reakcję zawieszenia. Wahacze są wykonane z karbonu (ok. 65 gramów) lub aluminium (ok. 135 gramów). Cannondale polega na średnim skoku zawieszenia wynoszącym 120 mm z przodu iz tyłu. Łożysko ugięcia jest osadzone w powiększonych osiach wahacza i jest utrzymywane przez nowo opracowany system osi z szybkozamykaczem. Cannondale spodziewa się, że drastycznie zwiększy to sztywność boczną, aw rezultacie absolutnie precyzyjną kontrolę. Rama oferuje specjalne przesunięcie wideł o 50 mm. Typowy dla Cannondale jednoramienny widelec Lefty 2.0 prawdopodobnie polaryzuje ludzi nawet po ponad 15 latach od wprowadzenia na rynek.
Jeśli chodzi o wyposażenie, Cannondale oferuje bardzo bogatą ofertę: rodzina Habit to aż 10 modeli (osiem wersji męskich, dwie damskie). Wszystkie mają kierownicę o szerokości 760 mm, krótszy mostek o długości 60 mm, tarcze hamulcowe o średnicy 180 mm i szersze obręcze. Jeśli chodzi o napęd, w Habicie reprezentowana jest niemal cała gama dostępnych wariantów. Podczas gdy niektóre modele naturalnie opierają się na 1-biegowym napędzie SRAM, który stał się już prawie standardem, istnieją również warianty z niemal egzotycznymi 3-biegowymi napędami, takimi jak Shimano Deore. Różnice cenowe są odpowiednio duże, Habits będzie dostępny w cenach od 1.899 euro do 11.000 1 euro. Redukcja wagi za wszelką cenę nie była celem twórców, a raczej właściwą równowagą zapewniającą najwyższą możliwą zabawę. Mimo to neonowo zielony Habit Carbon 11,3 waży zaledwie XNUMX kilograma.
Według Petera Vallance'a, jak zwykle, Cannondale oferuje dożywotnią gwarancję na ramę (jeśli jest zarejestrowana). Modele Habit z aluminiowymi ramami będą dostępne od sierpnia, modele karbonowe od października.
W sieci: Oficjalna witryna Cannondale Habit
Schreibe einen Kommentar