Rynek: Z okazji długodystansowej podróży „Paryż-Modena” tradycyjny francuski producent Look prezentuje limitowaną edycję specjalną swojego modelu 695 Aerolight w barwach producenta samochodów sportowych Maserati.
Tłem jest partnerstwo, które firma Look zawarła z Maserati w ramach długodystansowej podróży „Paryż-Modena”. Od 4 do 9 lipca trasa poprowadzi ze stolicy Francji przez Alpy z przełęczami takimi jak Col de l'Iseran do siedziby Maserati w Modenie. Jazda jest skierowana do sportowców amatorów i została powołana do życia przez szefa Maserati, Guido Giovannellego. Liczba uczestników jest ograniczona do 30.
Zgodnie z partnerstwem firm Look i Maserati, na główce ramy i rurze podsiodłowej modelu 695 Aerolight widnieje słynny trójząb producenta samochodów sportowych z północnych Włoch. Napis „Paris-Modena” znajduje się na widelcu i górnej rurze. Rama z włókna węglowego jest jednym z najlepszych modeli Look i jest zoptymalizowana aerodynamicznie. Linki biegną całkowicie w ramie, a przedni hamulec jest zintegrowany z ostrzami widelca. Edycja „Paris-Modena” jest wyposażona w sprzęt Shimano Ultegra DI2 i koła Mavic Cosmic Carbone z gąsienicami hamulcowymi Exalith.
Edycja specjalna to nie okazja: Look chce 695 euro za 7.499 Aerolight „Paris-Modena”. Towarzysząca mu pięciodniowa wyprawa długodystansowa jest równie ekskluzywna jak rower. Za to zapłacimy 3.750 euro. Cenę nieco obrazuje fakt, że za każdy przejechany przez uczestnika kilometr, jedno euro przekazywane jest na rzecz fundacji wspierającej ciężko chore dzieci.
Schreibe einen Kommentar