Spektrum: zalety e-rowerów i pedeleków w miejskiej dżungli wielkiego miasta są teraz niepodważalne. W wielu przypadkach motorower jest szybszy, bardziej przyjazny dla środowiska i bardziej zrelaksowany niż samochód. Austriacki Klub Samochodowy, Motocyklowy i Turystyczny (ÖAMTC) rozpoznał znaki czasu i obecnie używa pedeleków marki Haibike do mobilnej pomocy drogowej w Wiedniu.
Spośród 14 kierowców pomocy drogowej ÖAMTC działających w Wiedniu, w przyszłości dwóch zawsze będzie jeździło po drogach z rowerami elektrycznymi. Aby być przygotowanym na (prawie) każdą usterkę, obaj kierowcy są również w trasie z przyczepą, którą można wykorzystać do naprawy większości awarii: "Sprzęt został złożony na podstawie analizy przyczyn awarii w Wiedniu - nasi awaryjni kierowcy e-rowerów potrafią naprawić trzy czwarte wszystkich awarii," mówi dyrektor stowarzyszenia ÖAMTC Oliver Schmerold.
Wraz ze wzrostem ruchu, zwłaszcza w metropoliach, takich jak stolica Austrii, usługodawcy wszelkiego rodzaju są teraz zmuszeni do ponownego przemyślenia i dostosowania się do okoliczności - korzystanie z pedeleków jest logiczną konsekwencją, jak wyjaśnił prezes stowarzyszenia podczas prezentacji prasowej: „Dzięki e-rowerowi jako pojazdowi ratunkowemu możesz skorzystać z zalet w ruchu miejskim: brak korków, mniej ulic jednokierunkowych, mniej zakazów jazdy i bardziej elastyczne opcje parkowania przy pojeździe członka umożliwiają szybką pomoc w razie awarii dla wszystkich pojazdów, w tym rowerów”.
Dwa awaryjne pedeleki pochodzą od niemieckiego producenta Haibike: model Xduro HardNine PRO jest wyposażony w 250-watowy napęd Bosch i amortyzowany widelec Fox ze 100 mm skokiem, więc dziury i krawężniki nie powinny być zbyt dużą przeszkodą.
Schreibe einen Kommentar