Spectrum: Do tej pory powinno to dotrzeć do prawie każdego fana kolarstwa – trasa wróciła na ARD. Dziś główny sponsor niemieckiej drużyny BORA-Argon 18, producent płyt kuchennych i okapów BORA, poinformował, że zostanie oficjalnym prezenterem transmisji.
Odważne zaangażowanie niemieckiego producenta w sektorze rowerowym jest konsekwentnie kontynuowane. Spółka zapewniła co najmniej 60 miejsc prezenterskich do emisji w telewizji publicznej. Niejeden fan kolarstwa na pewno widział reklamę BORA podczas kolarskiej relacji w Eurosporcie. Firma jest w pełni przekonana o obranym kursie, jak zapewnia jej założyciel i dyrektor zarządzający Willi Bruckbauer: „Platforma rowerowa jest bardzo skuteczna w rozwoju marki BORA. Pierwsze trzy miesiące po otrzymaniu nazwy BORA – ARGON 18 przyniosły już zauważalne efekty. Transmisja największego wyścigu kolarskiego świata w telewizji publicznej pozwala nam zaprezentować BORA jeszcze szerszemu gronu odbiorców. Prezentacja na ARD doskonale uzupełnia naszą obecność jako sponsora drużyny na Tour de France. Dlatego już na wczesnym etapie podjęliśmy intensywne działania, aby rozwinąć tę formę reklamy.”
Oczywiście zespół BORA-Argon 18 może również uważać się za szczęściarza, ponieważ znalazł sponsora i imiennika, który jest tak oddany sprawie, jak ponownie podkreśla kierownik zespołu Ralph Denk: „Jako zespół, oczywiście cieszymy się, że tak zaangażowany główny sponsor, jakim jest BORA, jest po naszej stronie w dłuższej perspektywie. Decyzja ARD o powrocie do transmisji trasy była niezwykle ważna dla niemieckiego kolarstwa i jego partnerów. Ponieważ firmy te korzystają teraz z jeszcze większego zasięgu. BORA podjęła decyzję dokładnie we właściwym czasie i chcemy odwdzięczyć się za ten skok wiary dobrym sportowym występem w Tour de France”.
Schreibe einen Kommentar