Rynek: Podczas naszej wizyty na tegorocznych targach bezpłatnego wypoczynku w Monachium zatrzymaliśmy się również na stoisku Centurion. Szwabski producent rowerów jest od wielu lat uznanym graczem w tym kraju i swoim obecnym portfolio wykazuje ducha innowacji.
1996 – prawie 20 lat temu na rynek trafił pierwszy Centurion „No Pogo”. Model w całości przetrwał w portfolio stuttgarckiej firmy do dziś i w przyszłym roku będzie obchodził swoje 20. urodziny. Oczywiście w międzyczasie zmieniła się jedna lub dwie rzeczy - łącznie z tylnym podnośnikiem. Dawny rower jednoprzegubowy stał się obecnie nowoczesnym rowerem wieloprzegubowym i z technicznego punktu widzenia rower ten nie ma wiele wspólnego ze swoim poprzednikiem z 1996 roku - poza wciąż bardzo szerokim zakresem zastosowań 150 mm w pełni - od relaksujących wycieczek po ciężkie zjazdy na szlakach, No Pogo powinien być używany wszędzie.
Nawet jeśli Centurion Gigadrive Disc nie ma tak długiej historii, jak właśnie wprowadzony No Pogo, nie czyni to motocykla mniej niezwykłym. Gigadrive Disc to jeden z tych nowoczesnych rowerów wyścigowych, który dzięki hamulcom tarczowym i zwiększonemu prześwitowi przy oponach żegna się z bardzo wąskim zakresem zastosowań dotychczasowych rowerów wyścigowych. Rower to także przyjemność wizualna: całkowicie wewnętrznie poprowadzone kable i kable (nawet na widelcu) zapewniają schludny i prosty wygląd, a niska waga i niezmiennie dobre wyposażenie powinny zapewnić mnóstwo zabawy na drodze.
Jak prawie wszyscy wystawcy na tegorocznych targach freee, również Centurion stawia wyłącznie na rowery elektryczne i pedeleki. To, co jednak rzucało się w oczy na stoisku, to fakt, że oprócz zwykłych zmotoryzowanych rowerów miejskich i trekkingowych, dostępny był także duży wybór e-rowerów górskich. Absolutnie przyciągającym wzrok jest oczywiście wprowadzony dopiero w tym roku Numinis.E - E-Fully z nowoczesnym tylnym trójkątem VPP (Virtual Pivot Point - pływający amortyzator) i masywnym wyglądem. Jeśli wolisz coś bardziej klasycznego, Backfire.E to także zmotoryzowany hardtail w Twoim portfolio. Jeśli chodzi o napęd, Centurion, jak można się spodziewać, polega na swoim szwabskim sąsiadu, Boschu. Nowy wyświetlacz NYON jest już stosowany w topowych modelach.
Schreibe einen Kommentar