Test: Zamknięcia Boa są teraz częścią non-plus-ultra w butach z wyższej półki. Tak samo jest ze Scottem. Szwajcarzy wysyłają z Zespół drogowy Boa model, który poprowadził naszego kapitana Tino Thömela do zwycięstwa w Chinach.
Jego wrażenie z testu jest odpowiednio pozytywne, chociaż nie powstrzymuje krytyki.
sprzęt i praktyka
Szkot Zespół drogowy Boa posiada autorski system ErgoLogic, który ma zapewnić ciasne, ale ergonomiczne dopasowanie buta. Podeszwa została wykonana z tworzywa kompozytowego i posiada wskaźnik sztywności 9. Na podbiciu znajdują się trzy paski, z których dwa zapinane są na rzep, a jeden na zapięcie Boa.
But pasuje dobrze od pierwszej chwili, chociaż napięcie dwóch zapięć na rzepy zwalnia się dopiero po kilku dniach. Dzięki zapięciu Boa możesz dopasować but do swoich potrzeb, nawet podczas jazdy. Zakrętkę można łatwo odkręcić i precyzyjnie regulować. Jednak trochę trzeszczy po jeździe w deszczu. Jednak pod kranem można temu problemowi szybko zaradzić.
Pięta jest wąska i zapewnia stopie pewne trzymanie. To sprawia, że pasuje Zespół drogowy Boa nie tylko na podbiciu jak ulał.
Jedyny mankament to wentylacja. Na podeszwie znajduje się otwór wentylacyjny, a podbicie ma również wstawki z siatki, ale mają one ograniczony efekt.
Konkluzja
Szkot Zespół drogowy Boa doskonale leży na stopie i zapewnia doskonałe przenoszenie mocy dzięki sztywnej podeszwie. Jedynie wentylację można było zoptymalizować.
Najważniejsze cechy produktu
- bardzo dobre dopasowanie
- sztywna podeszwa gwarantuje dobre przenoszenie mocy
cena i sieć
- 179,90 Euro
- www.scott-sports.com
Schreibe einen Kommentar