Rynek: Szwedzki producent ochraniaczy POC prezentuje nową wersję kasku ulicznego dla Vuelty Oktal Awip ze znanym Mipy-System. Poza tym jest teraz z jednym park oczu wspomniany klips do okularów.
Dopiero wiosną POC otworzył nowy segment rynku z własną linią rowerów wyścigowych. Szwedzi od początku roku wyposażają drużynę UCI Pro Team Garmin-Sharp w kaski i gogle. POC wymyślił coś specjalnego na drugi etap Vuelta a España, który rozpocznie się w Algeciras w niedzielę 24 sierpnia, ponieważ po raz pierwszy w profesjonalnym wyścigu weźmie udział zespół kolarzy wyścigowych z Mipy- Kask na drodze. Garmin Sharp woli Oktal Aviego Mipsa, który będzie dostępny na rynku od wiosny 2015 roku dla światowej publiczności.
System, który odłącza głowę od zewnętrznej skorupy kasku, istnieje od 2010 roku. „Wpływ sił obrotowych na mózg podczas upadku był od dawna zaniedbywany w kolarstwie szosowym. Oktal Aviego Mipsa stanowi ważny krok w naszej rosnącej kolekcji dla sportowców kolarstwa szosowego”, wyjaśnia dyrektor generalny POC i założyciel Stefan Ytterborn. „Przenoszenie technologii i osiągnięć do wielu różnych dyscyplin i wykorzystywanie ich w nich jest dla nas niezwykle motywujące – oczywiście na tle misji POC, by robić wszystko, co możliwe, aby ograniczać skutki wypadków i ratować życie”.
,de Oktal Aviego Mipsa na podstawie nagrodzonych Oktal i waży tylko 215 g. Zapewnia dodatkową ochronę w okolicy skroni i tyłu głowy, rdzeń z tworzywa EPS jest również nieco grubszy w tych strategicznie ważnych obszarach. Jako część Awip-Koncept jest Oktal Aviego Mipsa Dostępne w szczególnie widocznych kolorach, aw zestawie znajduje się również zestaw naklejek odblaskowych oraz etykieta ICE-Naklejka.
Razem z PKOl Oktal Aviego Mipsa zostanie również opracowany i zgłoszony do opatentowania przez POC na drugim etapie Vuelta park oczu bądź widoczny. Kierowca firmy Garmin Sharp, Nathan Haas, wyjaśnia: „Pomysł na to zrodził się na obozie treningowym na Majorce. Pomyślałem o użyciu magnesów do połączenia kasku i gogli, aby uniknąć konieczności ich zakładania i zdejmowania, gdy zmienia się światło. Firma POC zrealizowała ten pomysł i oto, co z tego wyszło”.
Eye Park składa się z dwóch małych magnesów, które po przymocowaniu do gogli i kasku utrzymują oba elementy razem. Zostały zaprojektowane tak, aby kierowcy nie musieli ciągle zakładać i zdejmować okularów w zmieniających się warunkach lub podczas jazdy przez tunele. Zamiast tego można go przypiąć do kasku niewielkim ruchem ręki, uwalniając niezakłócony widok na drogę.
Schreibe einen Kommentar