Rynek: Marka rowerowa Liv zaprezentuje się w całej okazałości z Eurobike i chce być czymś więcej niż tylko konwencjonalną marką rowerów. Za Liv kryje się holistyczne podejście i wejście do własnego świata produktów i doświadczeń.
Liv jest specjalnie dostosowana do potrzeb kobiet, nie tylko biorąc pod uwagę kobiecą anatomię i szczególny sposób prowadzenia przez kobiety, ale także tworząc własny świat doświadczeń. Większość prac rozwojowych w Liv była i jest wykonywana przez kobiety – przez kobiety dla kobiet. Marka Liv skierowana jest do aktywnych i pewnych siebie kobiet, które poprzez jazdę na rowerze chcą odkrywać nowe możliwości.
Na stronie produktu www.liv-cycling.com Liv oferuje jedyną kompleksową kolekcję produktów zaprojektowanych specjalnie dla rowerzystek. Rower to punkt wyjścia.Za każdym rowerem stoi osobny kobiecy zespół, którego celem jest zaoferowanie najlepszego możliwego roweru do każdego obszaru użytkowania, a co za tym idzie stworzenie jak najlepszych wrażeń z jazdy. Ten standard jakości obejmuje również obszary odzieży i akcesoriów. Pełna linia odzieży i akcesoriów Liv — od kasków po skarpety — została zaprojektowana tak, aby jazda była wygodna i stylowa.
# Dostępność Liv Zaawansowana 2.
Poza stroną produktową, Liv chce jednocześnie budować własny świat tematyczny i społeczność, której można doświadczyć u dealerów, podczas wydarzeń i w Internecie, i która powinna służyć jako stałe źródło motywacji i inspiracji. Niezależnie od stylu jazdy i obszaru zastosowania, Liv chce pomóc kobietom doświadczać i odkrywać jazdę na rowerze w nowy sposób – niezależnie od ich indywidualnej sprawności i poziomu wydolności. Marianne Vos i Jolanda Neff występują między innymi jako ambasadorki marki Liv.
Zdjęcia: Liv
Schreibe einen Kommentar