Rynek: Dział rozwoju producenta kół Canyon z Koblencji od trzech lat cieszy się sukcesem Joaquima Rodrigueza i Philippe'a Gilberta jako numer 1 na świecie. Hiszpan był tam na jednym Aeroad CF podróżny. Zostało to teraz poprawione. Rezultat: kanion Aeroad CF SLX.
,de Aeroad CF SLX przejmuje profile rur Trident z wewnętrznego samochodu do jazdy na czas maksymalna prędkość. Jednocześnie powinien charakteryzować się komfortowymi właściwościami jezdnymi ostateczny cecha.
Twórcy zwrócili szczególną uwagę na główny problem aerodynamiki, której przeciwnikami są tak naprawdę lekkość i sztywność. Krok po kroku zmienili więc kształt dętki, aby dostosować ją do wymagań wyścigu szosowego. Rezultatem jest Trident 2.0-Forma, która jest nieco szersza niż jej model. Ma to na celu zmniejszenie oporu podczas normalnego wyścigu ulicznego.
Szerszy kształt rur powinien również prowadzić do poprawy sztywności ramy. Aby spełnić wymagania również dla centrum sterowania, firma Canyon opracowała Kokpit lotniczy CF opracował własny monokok. Zestaw słuchawkowy został również dostosowany do konceptu wraz z Acrosem.
Według Canyon rama przechyla szalę na szczupłe 960 gramów. Od jesieni powinien być dostępny w serwisie w różnych konfiguracjach.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.canyon.com.
Schreibe einen Kommentar