Rynek: Producent e-rowerów A2B przedstawia entz pierwszy rower z systemem Conti® E-Bike System firmy Continental. Zaleta: wszystkie komponenty układu napędowego pochodzą z jednego źródła. Łączy w sobie design, technologię i innowacyjność i jest dostępny w dwóch wersjach, standardowej lub deluxe.
Specjalny system e-bike Conti® jest mały, lekki i mocny oraz zapewnia optymalnie skoordynowane know-how z jednego źródła. Silnik jest zintegrowany bezpośrednio z ramą i waży tylko 3,4 kg. System powinien włączać się bardzo harmonijnie i sprawiać, że podróż będzie o wiele bardziej komfortowa. Kompletny układ napędowy składa się z centralnego silnika, wyświetlacza, jednostki sterującej, ładowarki i akumulatora. Podczas całego procesu rozwoju w firmie Continental wszystkie części są optymalnie do siebie dopasowane i gwarantują płynną interakcję. Akumulator 36-woltowy jest również dostępny w dwóch typach, 11,25 lub 14,5 amperogodzin i można go w pełni naładować w ciągu 2,5 godziny.
ASB entz zrodziła się z chęci poszerzenia asortymentu produktów A2B o luksusowy model z niskim wejściem. Rower łączy w sobie optymalne wsparcie pedału z płynną jazdą i atrakcyjnym wyglądem. Jest dostępny w wersji standardowej lub deluxe. Oba modele zostały zaprojektowane i zbudowane w Niemczech. Wersja standardowa ma manualną skrzynię biegów, natomiast wersja deluxe ma zintegrowany NuVinci Harmonia automatycznaPiasta daje kierowcy wybór między automatyczną a ręczną zmianą przełożeń. Dzięki zastosowanemu silnikowi centralnemu o mocy 250 W, Entz ma niżej położony środek ciężkości i bardzo dobre wyważenie. W przypadku silnika umieszczonego pośrodku napęd znajduje się bezpośrednio za suportem, co skutkuje bezpośrednim przeniesieniem mocy na tylne koło, a tym samym bardzo naturalnymi wrażeniami z jazdy.
Podświetlany wyświetlacz na kierownicy pokazuje prędkość, dystans, zasięg, moc i poziom naładowania baterii. Zasięg do 100 km i maksymalna obsługiwana prędkość 25 km/h gwarantują relaksującą jazdę.
Schreibe einen Kommentar