Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktoweSpektrum

Nowości produktowe: Nowy Specialized Tarmac 2015: każdy rozmiar ramy opracowany dla siebie

12 Maj 2014 by Marcusa Degena

asfalt_tylnyRider-First Engineered określa koncepcję, na podstawie której opracowano nowy Tarmac. W piątkowy wieczór w Morgan Hill w Kalifornii założyciel Specialized, Mike Sinyard, zaprezentował rower, który ma zmienić wszystko na nowo. Tarmac prawdopodobnie nie zrewolucjonizuje również kolarstwa szosowego jako takiego, ale koncepcja stojąca za Rider-First Engineered ma wiele sensu i można się zastanawiać, dlaczego tak naprawdę od dawna nie uważano tego za coś oczywistego.

Tarmac_Przegląd

Każdy z sześciu dostępnych rozmiarów ram (49, 52, 54, 56, 58, 61 cm) został opracowany całkowicie niezależnie, aby osiągnąć optymalną równowagę między osiągami a komfortem jazdy. Mały wspinacz z Ameryki Południowej jest zupełnie innym kolarzem niż Tom Boonen i ma zupełnie inne potrzeby niż jego rower.Aby sprostać tym potrzebom, dla każdego rozmiaru ramy ustalono określone cele dotyczące sztywności i zgodności pionowej.
Siły wprowadzane przez kierowcę określane są oddzielnie dla każdego rozmiaru ramy.



asfalt_graficzny

Grafika wyraźnie pokazuje, jak ma to niezwykle pozytywny wpływ, zwłaszcza na zachowanie podczas kierowania. Nie możemy się doczekać pierwszych jazd próbnych, gdy tylko zawodowcy będą mogli jeździć nowym Tarmacem.

Bardzo opisowy film prezentujący nowy Tarmac można znaleźć na tej stronie.



Tarmac_Colors

www.specialized.com

tagi:Aktualności- HUASHILSpecializedasfalt

O Marcusa Degena

Marcus Degen jest redaktorem naczelnym i dyrektorem zarządzającym Velomotion. Jako pasjonat Dolnego Bawarii korzysta z atutów regionu zarówno na rowerze, jak i kulturowo i kulinarnie. W 2003 roku założył niemiecki magazyn rowerowy Procycling i przez dziewięć lat był jego redaktorem naczelnym. W tym czasie założył także magazyny Fahrrad News i World of Mountain Biking. Studiował fizykę i inżynierię w Monachium i był już aktywnym studentem kolarstwa, a później triathlonistą. W 2013 roku założył cyfrowy magazyn rowerowy Velomotion.de.

Nowe siodło 3D o wysokim komforcie: Specialized Phenom Pro z lusterkiem

Solidna i niedroga ochrona D3O: Ochraniacze na kolana Rockrider Feel D_Strong D3O

Jake’a Stewarta Criterium du Dauphine

Criterium du Dauphiné #5: Jake Stewart świętuje pierwsze zwycięstwo w WorldTour

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask z Lidl-Trek – Trek Ballista Mips

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask Tudor: Oakley Velo Mach

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Bahrajn Victorious – hełm Rudy Project Rebel

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask od Movistar – Abus Gamechanger 2.0

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask od Jumbo – Lease-a-bike – Giro Eclipse Spherical

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask od Uno-X-Mobility: Sweet Protection Falconer Aero 2Vi

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask od EF Education–EasyPost – POC Cytal

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask od Red Bull–Bora–hansgrohe i Soudal–Quick-Step – Specialized S-Works Evade 3

Wszystkie kaski zespołu Tour de France: Kask Visma – Lease-a-bike – Giro Aries Spherical

Aktualizacja zupełnie nowego silnika HPR60 firmy TQ: Ponowne uruchomienie Simplon Rapcon :eTQ i Silk 365 :eLight

Amortyzator RockShox Reverb AXS 2.0

Amortyzator RockShox Reverb AXS: Wygraj jedną z dwóch sztyc regulowanych, w tym wiosło AXS Pod Rocker

  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH