Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktoweSpektrum

Nowości produktowe: Nowy Specialized Tarmac 2015: każdy rozmiar ramy opracowany dla siebie

12 Maj 2014 by Marcusa Degena

asfalt_tylnyRider-First Engineered określa koncepcję, na podstawie której opracowano nowy Tarmac. W piątkowy wieczór w Morgan Hill w Kalifornii założyciel Specialized, Mike Sinyard, zaprezentował rower, który ma zmienić wszystko na nowo. Tarmac prawdopodobnie nie zrewolucjonizuje również kolarstwa szosowego jako takiego, ale koncepcja stojąca za Rider-First Engineered ma wiele sensu i można się zastanawiać, dlaczego tak naprawdę od dawna nie uważano tego za coś oczywistego.

Tarmac_Przegląd

Każdy z sześciu dostępnych rozmiarów ram (49, 52, 54, 56, 58, 61 cm) został opracowany całkowicie niezależnie, aby osiągnąć optymalną równowagę między osiągami a komfortem jazdy. Mały wspinacz z Ameryki Południowej jest zupełnie innym kolarzem niż Tom Boonen i ma zupełnie inne potrzeby niż jego rower.Aby sprostać tym potrzebom, dla każdego rozmiaru ramy ustalono określone cele dotyczące sztywności i zgodności pionowej.
Siły wprowadzane przez kierowcę określane są oddzielnie dla każdego rozmiaru ramy.



asfalt_graficzny

Grafika wyraźnie pokazuje, jak ma to niezwykle pozytywny wpływ, zwłaszcza na zachowanie podczas kierowania. Nie możemy się doczekać pierwszych jazd próbnych, gdy tylko zawodowcy będą mogli jeździć nowym Tarmacem.

Bardzo opisowy film prezentujący nowy Tarmac można znaleźć na tej stronie.



Tarmac_Colors

www.specialized.com

tagi:AktualnościSpecializedasfalt

O Marcusa Degena

Marcus Degen jest redaktorem naczelnym i dyrektorem zarządzającym Velomotion. Jako pasjonat Dolnego Bawarii korzysta z atutów regionu zarówno na rowerze, jak i kulturowo i kulinarnie. W 2003 roku założył niemiecki magazyn rowerowy Procycling i przez dziewięć lat był jego redaktorem naczelnym. W tym czasie założył także magazyny Fahrrad News i World of Mountain Biking. Studiował fizykę i inżynierię w Monachium i był już aktywnym studentem kolarstwa, a później triathlonistą. W 2013 roku założył cyfrowy magazyn rowerowy Velomotion.de.

Bardziej przejrzysty wygląd dzięki połączeniu śrubowemu: Torby rowerowe Northwind

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Jeśli wyjątkowo nie lubisz łapać gumy: Specjalistyczny Mondo TLR

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Dirtlej Specs 02

Recenzja Dirtlej Specs 02: Duże, stabilne, wszechstronne – idealne gogle MTB?

Trzy nowe modele z inteligentną technologią: Gazela Awinion 2026

Solidny rower Bosch w świetnej cenie: Pasek Pegasus Solero EVO 7F

Ulubione rzeczy robione ręcznie: Torby rowerowe Restrap

Recenzja Propain Sresh SL: Idealny rower elektryczny dla „bio-rowerzystów”?

Nowy elektroniczny system zmiany przełożeń dla rowerów szutrowych: Campagnolo Super Record X

Rower elektryczny MTB klasy podstawowej z wyraźnie większą domieszką cech roweru górskiego: Nowy Focus Jarifa² 2026

Related Stories

  • Nowości produktowe: S-Works McLaren Tarmac: ekskluzywny, indywidualny i szybki
  • Recenzja Specialized Tarmac SL7: Co naprawdę może zrobić magiczna kula?
  • Nowy Specialized Tarmac SL7: Bezkompromisowo przedefiniowane?!
  • Nowości produktowe: Nowy Specialized Tarmac - lżejszy, sztywniejszy, szybszy
  • Nowości produktowe: Specialized z pop-up store w Düsseldorfie – impreza otwierająca dzisiaj, 5 maja
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH