Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktoweSpektrum

Nowości produktowe: Shimano XTR teraz również z napędem 1×11

12 Kwiecień 2014 by redakcja

xtr10

Shimano sprawiło, że społeczność rowerowa długo czekała na dotarcie do Srams XX1dysk dał odpowiedź. Teraz japoński producent komponentów zaprezentował całkowicie zmieniony rozszerzenie XTR-Grupa. Shimano rozszerzenie XTRSeria od chwili wprowadzenia na rynek należy do najwyższej półki, a najnowsza wersja ma również kilka interesujących funkcji. Przede wszystkim jest napęd. Shimano wyróżnia się nowością rozszerzenie XTR w dwóch wariantach. Istnieje podział na rasowe i rekreacyjne. Widać to przede wszystkim w nowym mechanizmie korbowym.

xtr4



To właśnie oferujesz rozszerzenie XTR-Skład z dwoma różnymi mechanizmami korbowymi. The FC-M9000 to zoptymalizowany pod kątem wyścigów mechanizm korbowy, który charakteryzuje się wąskim współczynnikiem Q wynoszącym zaledwie 158 mm i superlekkim mechanizmem korbowym 3D Puste, łączone-Konstrukcja lewego ramienia korby. Ta opcja korby jest dostępna dla konfiguracji 1x i 2x. Na FC-M9020 Jest to mechanizm korbowy przeznaczony specjalnie na szlaki, o wyjątkowo trwałej, kutej na zimno konstrukcji i standardowym współczynniku Q wynoszącym 168 mm. Korba ta może być wyposażona w jedną, dwie lub trzy tarcze. Specjalna pojedyncza tarcza rozszerzenie XTR posiada również tzw Retencja-Technologia, która ma na celu skuteczne zapobieganie spadaniu łańcucha nawet bez użycia prowadnic łańcucha.

xtr6

Nowa jedenastobiegowa kaseta CS-M9000 z 11-40 zębami to kaseta z najszerszym zakresem przełożeń, jaki Shimano kiedykolwiek wprowadził na rynek. Jednocześnie mówi się, że jest to najstaranniej wyselekcjonowana kaseta. Przez Krok rytmu- Gradacja powinna umożliwiać precyzyjnie obliczone kroki przełączania bez dużych, zauważalnych skoków i przerw, co powinno oszczędzać energię i energię oraz zapewniać większą przyjemność z jazdy. Aby temu sprostać, zaprezentowano nowy, jedenastobiegowy łańcuch premium CN-HG900-11, specjalna asymetryczna HG-X11 Posiada zakładki zewnętrzne i wewnętrzne oraz jedną przelotową Sil Tec-Powłoka powierzchniowa ma na celu zminimalizowanie tarcia, optymalizację wydajności, a także zmniejszenie przylegania brudu.



xtr3

Przerzutka tylna została rozbudowana o możliwość dowolnej regulacji amortyzatora ciernego za pomocą mechanizmu śrubowego, co powinno skutkować większą stabilnością i mniejszymi siłami pracy. Ponadto przerzutka tylna ma jeszcze niższy profil, dzięki czemu jest lepiej chroniona przed możliwymi wpływami zewnętrznymi. Manetki mają antypoślizgową powierzchnię o podwójnej teksturze i są wyposażone we wszystkie zaawansowane technologie, takie jak wielokrotne zwalnianie, natychmiastowe zwalnianie i 2-kierunkowe zwalnianie. Aby utrzymać jak najniższą masę, jako materiał na dźwignie zmiany biegów wybrano karbon. Podobnie jak jego drogowy odpowiednik, DURA-ACE, nowość



xtr8

xtr7



Nowy XTRM9000-Hamulce będą dostępne w konfiguracji Race i Trail. Według Shimano poczyniono ogromne postępy w zakresie zarządzania ciepłem. Dzięki izolowanym tłokom i izolowanym powłokom klocków hamulcowych nowe hamulce są o dziesięć procent bardziej odporne na ciepło. Zacisk hamulcowy i główny cylinder są wykonane z magnezu i oprócz nowej karbonowej dźwigni hamulca mają za zadanie zmniejszyć masę hamulca rozszerzenie XTR-Zmniejsz hamowanie jeszcze bardziej. Sprawdzona tarcza hamulcowa Ice-Tech pozostaje i ma zapewnić systemowi dodatkową moc.

xtr1 xtr2



Również rozszerzenie XTRShimano poszło o krok dalej, jeśli chodzi o koła i po raz pierwszy pokazało felgi laminowane karbonem w sektorze rowerów górskich. The rozszerzenie XTR- Program kół obejmuje ultralekkie i trwałe koła wyścigowe po solidne koła na szlaki w rozmiarach 27,5 i 29 cali, wszystkie mają 28 cieniowanych szprych z przodu i z tyłu oraz są wyposażone w nowe, lekkie systemy osi i łożysk.

xtr9

 



tagi:napędhamulcejedenaście razyEnduroAktualności - ShenAo MetalShimanoShimano XTR

O redakcja

Velomotion to Twój zespół ekspertów od rowerów i e-rowerów, profesjonalnych rowerzystów i zapalonych rowerzystów. W naszym magazynie prezentujemy nowości produktowe, aktualne i krytyczne relacje z testów oraz nowości ze świata kolarstwa. Opowiadamy się za świadomością jakości, know-how i żywym entuzjazmem dla tematu rowerów.

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Tour de France Philipsena

Zapowiedź Tour de France nr 3: Masowy sprint w Dunkierce

Van der Poel Tour de France

Tour de France nr 2: Mathieu van der Poel pokonał Tadeja Pogacara

Zapowiedź 2025. etapu Tour de France 2

Zapowiedź Tour de France nr 2: Czy Pogacar już zaatakuje?

Tour de France nr 1: Jasper Philipsen wygrywa spektakularne otwarcie

Zapowiedź 2025. etapu Tour de France 1

Zapowiedź Tour de France nr 1: Kto wygra żółtą koszulkę w Lille?

Tour de France 2025 w telewizji

Tour de France 2025: Wszystkie 21 etapów na żywo w telewizji

Nowe modele do turystyki i codziennego użytku: Rower elektryczny KTM 2026

Szachownica Tour de France 2025

Tour de France 2025: 10 Niemców, 5 Szwajcarów i 3 Austriaków

Grupa bezprzewodowa do rowerów szutrowych: Shimano GRX Di2 1x12

Między odejściem a rzeczywistością: Recenzja i prognozy Eurobike 2025 na 2026 r.

Sporty kosmiczne: Nowe centrum serwisowe Fox i Marzocchi w Palatynacie

Idealna ochrona na upalne dni: Ochraniacze na kolana Alpinestars A-Motion Plasma

Nowe rowery z kierownicą typu drop bar z Austrii: Innowacje KTM na Eurobike 2025

Related Stories

  • Nowości produktowe: Shimano XTR 2019: Większa przepustowość, mniejsza waga i wiele innowacji
  • Ducati TK-01RR: Nowe e-enduro z motocyklowymi genami?
  • Zmiana czasu na e-rowerze: krok po kroku: Kto przekręcił zegar?
  • Nowości produktowe: Kalendarz adwentowy nr 13: Zestawy odzieży Shimano
  • Bulls E-MTB 2018: Duża różnorodność i przemyślana koncepcja
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH